Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Podłączenie zasilenia to nie problem.

W swojej poprzedniej E91 podpiąłem się pod zapalniczkę.

Bardziej ciekawi mnie kwestia podpiecia czujnika doładowania, jakiś trójnik i gdzie to ma być?

No i zostaje sprawa temp oleju. Gdzie się podłączyć z czujnikiem?

Opublikowano
U nas w dieslach nie ma gdzie podpiąć trójnika, ja zrobiłem dziurę w tej alu rurze w której jest zamontowana klapa dogaszająca, nagwintowałem i wstawiłem króciec, który mi dziadek wytoczył. Zasilanie po stacyjce mam z zapalniczki, niestety potrzeba też stałego 12v, to wziąłem z zasilania radia i navi (bardzo łatwo znaleźć). Zamocowane jest wszystko prowizorycznie bo nie chce nic kombinować w środku (zegar wymontuje jak będę sprzedawał samochód). Czujnik temp oleju wstawia się zamiast korka spustowego oleju, trzeba tylko wiedzieć jaki to jest dokładnie gwint :wink:
Opublikowano
Jesli mnie pamiec nie myli to M12x1.5, aczkolwiek jesli ktos chce wiedziec na pewno to niech przeszuka forum bo bylo juz o gwincie tej sruby, jak sam pytalem sie o jej dokladne wymiary. Chyba bylo to w watku o wymianie oleju.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

  • 1 rok później...
Opublikowano
nie ma ktos linka o przerobce tacho 335d na wersje z temp oleju bo nie moge znalezc na tym forum anglojezycznym nic :(

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.