Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam dzisiaj idę na parking wrzucam wsteczny ruszam dźwięk jakby naciągnął dętke i strzelił jade po muldach śniegu coś sie tłucze wychodzę z auta a tam lewe koło schowane w nadkolu... czy jest inna możliwość żeby cos sie urwało oprócz sprężyn? auto przyjechało sprawne dopiero po postoju tak sie stało nawet nie wiem jakie sprężyny zamówić..
Opublikowano
Jutro chce zamawiać jeśli to sprężyna bo pamiętam że parę razy zdarzyło się jak trafiła się nie równość kiedy wchodziłem w łuk coś zgrzytnęło właśnie po tej stronie dźwięk starej wersalki myślę ze wiecie o co chodzi :D. Jak kupiłem auto przód był podniesiony jak w tarpanie i chciałbym go obniżyć tylko nie wiem co włożyć może kayaby .....? aha i jesli chciałbym żeby poszedł na dół muszę też zmieniać amory? tzn chce żeby sie obniżył ale bez hardcor'u nie chce tryć zderzakiem po asfalcie
Opublikowano
...nie chce tryć zderzakiem po asfalcie.

Czyżby jakaś aluzja do mojego zderzaka?! :mrgreen:

 

Tak serio,

Jeśli jest to prawa strona to najczęściej wali sprężyna. Nie wyklucza to oczywiście amora, bo tak taż mogło się stać.

Najlepiej podnieś to koło na lewarku dość wysoko i będziesz widział czy sprężyna ma 4 końcówki czy 2.

Jak u mnie pękła sprężyna z przodu, to auto stało prosto, ale było sztywne po stronie pęknięcia. Podczas podnoszenia na lewarku, górna część sprężyny sama wypadła na zewnątrz.

Jeśli coś z amorem dodatkowo, to można zaobserwować czasem jeśli jest wyciek oleju i mokra (świeżo) okolica amora i wnęki koła.

Opublikowano

Nigdy nie wiesz jak pójdzie nisko jak nie założysz, obojętnie od sprężyn.

U mnie producent podawał obniżenie -40/40 a w rzeczywistości poszło -60/20 :?

Musisz poszukać na necie opisu producenta sprężyn np. (podają od najbardziej komfortowych) - EIBACH PRO-KIT, H&R czerwone, WEITEC, lub oryginalne od modeli BMW ze sportowym zawieszeniem M-Technic (ale to minimalne obniżenie).

Opublikowano
Dzisiaj podniosłem auto na lewarku, ściągnąłem koło sprężyna pękła w dwóch miejscach.. także górna część zjechała z amortyzatora prawie a dolna czesc o mniejszej średnicy jest u góry.. autem nie da sie za bardzo jechac mam go na parkingu nie wiem co robić bo ciężko będzie sie dokulac do mechanika, myślałem żeby moze kupic 2 klamerki co robią wiejski tuning i spinają zwoje zeby to sie kupy chociaż trzymało co o tym sądzicie doradźcie cos..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.