Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam takie pytanie pewnego razu uderzyłem prawą stroną w krawężnik i rozwaliłem prawy wahacz i półośkę ale to wszystko wymieniłem oraz sprężyny i amortyzatory i zcina mi od wewnętrzną stronę opony z tyłu z obu stron da się tam ustawić kont nachylenia kół czy coś w tym stylu lub czego może być przyczyna ????
Opublikowano

Pomyłka moja :wink:

Rzeczywiście, e30 nie ma regulacji seryjnie i tył jest na sztywno. Można jedynie bawić się w tuleje mimosrodowe przy mocowaniu wahacza, ale to zapewne jest znane posiadaczom tego modelu.

Musisz spojrzeć dalej, za elementy które wymieniłeś, ewentualnie pomierzyć miarką. Musiało jeszcze gdzieś "pociągnąć wymiar" podczas uderzenia i jest krzywo osadzone.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja tu widzę:

1. Niski zawias.

2. Wygięta belka.

3. przesunięcie a właściewie wygięcie mocowan belki (te szpile w karoserii). Przy mocnym udeżeniu mogły się lekko wykrzywić przestawiając belkę. Starczy nawet 2-3mm by ścinało opony.

Ale skoro ścina z dwóch stron to raczej niski zawias, lub opony są na tyle zużyte ze widać ze ścina coś. Na dobrym biezniku minimalne różnicy i tak nie widać za bardzo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz niski zawias czy nie??? Jak tak to się nie dziw.

Jak nie to może sprężyny pekły?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
dzisiaj wstawię zdjęcie a sprężyny są nowe a możecie mi wytłumaczyć o co dokładnie chodzi z tym zawiasem ???
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak jest obniżone zawieszenie to tylne koła w e30 mają tendecję do rozjeżdżania się. Taka konstrukcja zawieszenia.
Opublikowano
moja stoi podobnie i opony za każdym razem są ścięte od środka ale to i tez wina tego ze są szerokie:( nic z tym się nie zrobi praktycznie no chyba ze jakieś wyższe sprężyny.
Opublikowano
ale ja nie mam szerokich opon i jak ją prowadzę na suchej nawierzchni to jest wszystko ok ale gdy po mokrej czy tak jak teraz po sniegu to mi cały tył chodzi na boki nie mówiąc już o wchodzeniu w zakręty nie robiła mi tak wcześniej :/
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może wina niskiej jakości opon, lub po prostu coś jest niedokręcvone (amortyzator lub stabilizator z tyłu). W stosunku do przodu to tył u Ciebie trochę siedzi. Na jakiej firmy spręzyny wymieniłeś??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No właśnie. Możę być wina (ale może) tanich sprężyn. Pewnie dałeś z 80/sztukę lub mniej. Też miałem kiedyś tanie sprężyny. Chciałem sobie z tyłu podwyższyć trochę i kupiłem jakieś Tevemy. Z 3 miechy pojeździły dobrze a potem siedział niżej niż na fabrycznym M-kach. Pojeździłe z rok w końcu przeprosiłem stare Oryginalne springi. I co? Samochód jeździ o niebo lepiej. Dałem tylko podkładki pod spręzyny grubsze niż OEM i samochód stoi jak należy a jazda jest o niebo lepsza jak na tych Tevemach.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dlatego pisałem o sprawdzeniu mocowania amortyzatora. Sprawdź poduchę amorka i czy jest wogóle przykręcony dobrze. Jak kupiłeś jakieś magnumy lub inne Made in Hina to możę tak być.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.