Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

czy wyskalowanie tych wykresów dla E90 320d jest prawidłowe w INPA.

Co oznacza AIR-MASS na załączonym obrazku ? (rozumiem, że jest wykrzyknik bo nie mieści się w przedzie - co jest nie tak ?)

 

http://img580.imageshack.us/img580/4189/clipboard01qj.jpg

 

pozd

Opublikowano
sprawdz to sobie na disie bo inpa czasem jest do d..y z tymi paramertrami , mialem dokladnie tak samo skala od 0-16 a u mnie bylo przeplywu 30 czyli z wykrzyknikiem a w disie stwierdzilo ze wszystko jest ok gdyz pokazuje ci na bierzaco jaka powinna byc wartosc i jaka jest.
Prędkość nie zabija, tylko gwałtowne jej wytracenie.
Opublikowano
a tak po za tym widze ze w Twoim silniku to woda sie gotuje przy 117 stopniach to chyba cos nie tak?
Prędkość nie zabija, tylko gwałtowne jej wytracenie.
Opublikowano

Czyli za wysoka temperatur (printscren był robiony latem ) - jeżeli tak to co może być przyczyną ?

Jakie jest zakres, do 120 st. C ?

 

pozd

Opublikowano
temperatura robocza jest 90stopni do 110 stopni. u Ciebie temp silnika i chlodziwa jest taka sama wiec albo cos ta impa Cie klamie albo cos jest nie tak z ukladem chlodzenia. jeszcze raz polecam dis i wszystko bedzie wiadomo
Prędkość nie zabija, tylko gwałtowne jej wytracenie.
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam,

u mnie w 730d 99r 184km wartości "engine temperature" i "coolant temperature" różnią się od siebie. Na screenie autora tego tematu te wartości są takie same, w innej siódemce widziałem że również są taki same. U mnie po nagrzaniu wartość "coolant" wynosi ok. 90 stopni, a "engine" max 30, 40 stopni. Jak auto postoi nagrzane z wyłączonym silnikiem, wartość przy "engine" rośnie nawet do 70 stopni, ale po odpaleniu wraca do 20 - 40 stopni.

 

Podejrzewałem walnięty czujnik w głowicy, ale kupiłem nowy oryginalny i po podłączeniu dalej są te różnice. Gdzie szukać problemu i czym grozi obecna sytuacja? Podwyższonym spalaniem?

 

Dzięki za pomoc i pozdrawiam,

M.K

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Coś chyba INPA świruje bo u mnie też pokazuje w 320d M47N2 temperaturę 113 stopni , w co nie wierzę bo raczej komputer już by poinformował że silnik się przegrzewa.

Jak zwrócił kolega powyżej płyn by się gotował .

http://img845.imageshack.us/img845/904/logoqlq.jpg
Opublikowano
Nic by nie pokazał, u mnie było 117 a kreska w pionie.. miałem zepsuty termostat i rozerwało zbiornik, najsłabszą cześć. A płyn się w takiej temp nie zagotuje, sprawdź specyfikacje na odwrocie opakowania z płynem. Chyba że odkręcisz korek, wtedy spadnie ciśnienie, a czym wyższe ciśnienie tym większe temperatury może znieść. Aha żeby ktoś czasami nie sprawdzał na zagrzanym silniku!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.