Skocz do zawartości

Przymierzam się X5,prosze o jak najwiecej odpowiedzi.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dokladnie i jeszcze powinien byc krajowy rejest przegladow i przebieg auta bylby zapisywany w tym rejestrze co roku przy kazdym przegladzie.

Ludzie nie fantazjujcie!!! Żyjemy w Polsce dlatego musimy dostosować się do panujących tu warunków.

Opublikowano
Dokladnie i jeszcze powinien byc krajowy rejest przegladow i przebieg auta bylby zapisywany w tym rejestrze co roku przy kazdym przegladzie.

Ludzie nie fantazjujcie!!! Żyjemy w Polsce dlatego musimy dostosować się do panujących tu warunków.

 

Nie wlasnie to powinno sie zmienic,chyba ze ci to pasuje jak kupujesz oczami i widzisz na zegarach 120 lub 150 a w zeczywistosci masz tam juz 300 lyb grobo ponad toa wartosc.

To ci pasuje chyba ze sam robisz takie...............

Opublikowano
Dokladnie i jeszcze powinien byc krajowy rejest przegladow i przebieg auta bylby zapisywany w tym rejestrze co roku przy kazdym przegladzie.

Ludzie nie fantazjujcie!!! Żyjemy w Polsce dlatego musimy dostosować się do panujących tu warunków.

 

Nie wlasnie to powinno sie zmienic,chyba ze ci to pasuje jak kupujesz oczami i widzisz na zegarach 120 lub 150 a w zeczywistosci masz tam juz 300 lyb grobo ponad toa wartosc.

To ci pasuje chyba ze sam robisz takie...............

Nie jestem filantropem i bez korekty licznika nie ma szans sprzedać auta. Każdy kręci i Wy koledzy jak będziecie gonili swoje bety też przekręcicie dlatego nie róbcie z siebie świętych krów.A My choćbyśmy stawali na głowie nic z tym faktem nie zrobimy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przyłącze się do tematu.Jestem nie do końca szczęśliwym posiadaczem E 39 i zastanawiam się nad zmianą auta,po głowie chodziły mi też inne marki,no ale eh..... to BMW.Z przyczyn oczywistych E 39 nie chcę,przeglądając ogłoszenia wpadłem na...........X 5.Prosił bym o wszelkie sugestie na temat modelu E 53 i jego eksploatacji,oczywiście z silnikiem benzynowym(po kilku dieslach mówię im stanowczo NIE!!!!!!!!!!).Czy jest wogóle sens bawic się w auto z pierwszych lat produkcji i nie zbankrutowac przy tym.Znalazłem np. coś takiego,zaznaczam że tych aut nie zamierzam kupowac(póki co),ogłoszenia podałem w celu poglądowym,to co mnie interesuje.

http://moto.allegro.pl/bmw-x5-4-4i-2001-20-alu-zarejestrowana-i1422125666.html

http://moto.allegro.pl/bmw-x5-4-4i-piekna-bestia-zarejestrowana-i1410822838.html

http://moto.allegro.pl/otomoto-bmw-x5-bmw-x5-i1413110997.html

http://moto.allegro.pl/bmw-x5-4-4-v8-skora-xenon-salon-polska-i1425766265.html

Jak wogóle wygląda eksploatacja takiego "potworka",części,skomplikowanośc napraw,zaawansowanie techniczne,zużycie paliwa,no i wogóle czy WARTO?Nie chce kupic czegoś co będę znów przeklinac przez 3-4 lata eksploatacji,jeżeli eksploatacja tego jest bardzo droga to sobie odpuszczę bo nie chcę auta na które mnie nie stac i liczyc każdy grosz,żeby cokolwiek naprawic.Kupic to nie sztuka,tylko później utrzymac to.Dodam,że motor będzie zagazowany.Zastanawiam się nad E 38,nie ukrywam że po głowie chodzi mi też "Iks" dlatego bardzo proszę o wypowiedzi.

Z góry wielkie dzięki :modlitwa:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Moim skromnym zdaniem uważam że wszystkie Bety przedstawione na powyższych linkach to są golasy. Na Twoim miejscu szukałbym auto z navi 16:9. Na dzień dzisiejszy jest to podstawa.W przyszłości będzie Ci nawet łatwiej takie auto zgonić. Teraz jak x nie ma dużej navi to nawet takiego auta nikt nie ogląda. W 2011 r mieć auto bez fabrycznej navi to Skandal!!!!!!!!!!!!!!!!1
Opublikowano
Stan techniczny zawsze można uporządkować,gorzej jest ze wstawieniem navi. Też można ale jest to trudniejsza sprawa i zawsze po vin dojdziesz że auto opuszczając fabrykę nie miało navi :wink: :wink: :wink:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A może tak do rzeczy,po co mi navi jak auto bedzie problematyczne,navi się nie jeździ tylko całą resztą.Linki podałem w celu poglądowym,to co mnie interesuje a nie żeby kupic któreś z nich.Dlatego chciałem zaczerpnąc info na temat E 53,czy po kupnie będe w stanie utrzymac to coś i nie zbankrutuję przy pierwszej naprawie?Nie ukrywam że podoba mi się sylwetka tego auta i wyposażenie nie odgrywa aż tak dużego znaczenia.Więc czy w kwocie +/- 40 k(nawet w ogłoszeniu jedno było poniżej 30) kupię coś czym się pocieszę i nie będę musiał ładowac kolejnych pieniędzy(liczonych w tysiącach) na naprawy.Jeżeli będę musiał coś naprawiac to jak duże kwoty muszę wyłożyc na podstawowe części?

Powtórzę że interesuje mnie tylko benzyna.Któryś z kolegów pisał że któreś z silników są [bAD]-może coś bliżej co do ich wad.

Dodam że nie jestem milionerem(niestety) :wink:

Dzięki i pozdrawiam.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

moim zdaniem to naprawdę loteria jaki egzemplarz trafisz, możesz kupić i zrobić powiedzmy 100tys.km praktycznie bez żadnych napraw albo trafić na taki, w którym naprawy w ciągu tego przebiegu zamkną się kwotą powiedzmy 40tys.zł i to jest całkiem realne, gdyż może nie sam serwis ale części są dość drogie, w wielu przypadkach tylko z oryginału, niektóre naprawy mogą pochłonąć sporą kwotę np. 6tys.zł regeneracja asb, zawieszenie na naszych drogach też lubi się sypać i średnio trzeba na to przeznaczyć 1-3tys.zł,

jeśli nie lubisz ryzyka ja bym na Twoim miejscu nie pchał się w ten model bo tu może faktycznie urealnić się skrót Będziesz Miał Wydatki

i tak jak napisałeś podstawa: nie problem kupić auto tylko problem je później utrzymać

i widzi się później takie przypadki, że jeździ taki X5 przez pół roku na 3 kołach 19" i na jednej 17" bo ktoś nie ma na oponę czy na felgę

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nikt nic więcej nie powie :? :?:

Dzięki kolego daaanielt za wypowiedź

bo tu może faktycznie urealnić się skrót Będziesz Miał Wydatki

i tak jak napisałeś podstawa: nie problem kupić auto tylko problem je później utrzymać

i widzi się później takie przypadki, że jeździ taki X5 przez pół roku na 3 kołach 19" i na jednej 17" bo ktoś nie ma na oponę czy na felgę

I właśnie tego chciałbym uniknąc dlatego chcę zaczerpnąc jak najwięcej informacji,bo potem męczy się tylko siebie no i samochód też.

ec2Wze6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.