Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam kolegów i od razu przechodzę do rzeczy: mam taki problem znowu zrobiło się zimno i moja piąteczka ma problemy z odpalaniem i to duże,tzn jest tak jak zimny silnik to po odpaleniu pracuje może 2 sekundy i gaśnie i tak nawet i ze 20 razy jak się przez to kręcenie nagrzeje troszeczkę to odpala w końcu,przez moment pracuje na około 500~600 obrotach i później już ok . Jak ciepła to pali po kruciutkim kręceniu.Szukałem na forum ale wyszukiwarka mnie nie lubi :? Pomoże ktoś :?: zbliżają się większe mrozy,więc już mam czarne myśli co się będzie działo.
Opublikowano

moje propozycje to : - wymiana świec żarowych, filtr paliwa, sprawdzenie czy nie łapie lewego powietrza,

- no i najważniejsze paliwo lać dobre a dla pewności dolać trochę formuły do paliwa lub po prostu dolać trochę benzyny

powodzenia..

Opublikowano
To teraz ze mną pojedziecie równo :? ,nie wiem czy dobrze zrobiłem myślałem ,właśnie,że to przez złe paliwo i ktoś mądry doradził,że pewnie mam wode w paliwie i wlać denaturatu bo to niby powiąże wode i ogólnie blabla bla.0,5 litra na 20 litrów paliwa i zrobiło się jeszcze gorzej,więc popędziłem po nowy filtr dolałem jeszcze 20 litrów LOTOSA DYNAMICA ale za dużo to nie pomogło.Zrobiłem źle ?,jak tak to opr od razu :| .Drugie pytanie gdzie może łapać najczęściej lewe powietrze,jak sprawdzić gdzie łapie,jakiś może sposób? świece nie sprawdzałem,ale w tamtą zime zmieniałem komplet.
Opublikowano
oooooooo :shock: nastawnik zdechł,co teraz naprawiał ktoś to kiedyś,wymieniał,jaki koszt? hmmm to jak zdechł to czemu na ciepłym pali w miare dobrze ?
Opublikowano

ponieważ nastawnik reguluje dawke paliwa i zwiększa obroty na zimnym silniku.Z tego co się orientuje to regenerują nastawniki.

Sprawdz jeszcze jaką masz dawke paliwa na zimnym silniku ale na 95% nastawnik

Opublikowano
kurde sam nastawnik to drogie cholerstwo,może kupić lepiej używaną pompę z nastawnikiem jak ktoś daje gwarancję i pisze ,że jest 100% sprawna. Tylko teraz pytanie jaką pompę kupić,mam auto z marca 93 roku i wszędzie piszą o numerach pomp ,bo niby może coś tam nie współpracować,że trzeba coś dobrać o co tu chodzi,może mnie ktoś oświecić?Czy jak kupię np z Allegro do td albo tds z 93 roku wstawię to będzie pasowała ?
Opublikowano
witam,ponownie po wielu próbach w tym raz rozładowałem aku od kręcenia w końcu udało mi się uruchomić auto,pojechałem do firmy PEZAL w Gdańsku podobno fachowcy od pomp. Podłączyli auto jak wystygło do kompa i postawili diagnoze.I tak,tu będę spisywał z faktury: UWAGI 1 - POMPKA WSTĘPNA W ZBIORNIKU 2 - KOMPRESJA 3 - POMPA WTRYSKOWA . Z tym,że od razu gościu powiedział,że on stawia na pompke w zbiorniku i jak pan wymieni proszę przyjechać sprawdzimy kompresję,ale powinno po wymianie pompki duuuużo pomóc :lol: . Koszt 120 PLN. Teraz pytanie wymiana owej pompki to należy do wyczynów,czy idzie normalnie dla myślącego człowieka ? Dużo odpinania,cudowania,kręcenia?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.