Skocz do zawartości

330ci 2001 problem z vanosem-przepustnica?


GDJOHNY

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Czy uszkodzony vanos moze zamulac auto w przedziale obrotow do okolo 2500?? Bo cos mi auto muli w tym przedziale

Podcisnienie musze sprawdzic tez

I drugie pytanie czy przepustnice mozna sprawdzic komputerowo albo ja ustawic jakos?? bo mialem ja wyjeta i potym jakos auto dziwnie chodzi i muli

 

Dzieki

.....When you are leaving skid marks between corners, this means that you have enough POWER....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobny problem z vanosem, autko zamula na nizszych obrotach, dodatkowo faluja obroty podczas jazdy. sa zestawy naprawcze do vanosa, ale ja ich jeszcze nie stosowałem, dopiero jutro jestem umowiony do mechanika. jest kilka watkow na ten temat. wpisz w google double vanos, jest sporo lektury.pzdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamowilem zestaw uszczelek do vanosa ze strony BEISAN SYSTEMS . Znajomi z E46fanatics mi ja polecili.

Zdam relacje jak juz bede mial wymienione.

Z ich strony dowiedzialem sie ze to raczej napewno vanos bo mam identyczne problemy jak opisuja padniete uszczelki na vanosie

.....When you are leaving skid marks between corners, this means that you have enough POWER....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie niewywala zadnych bledow co mnie bardzo dziwi ale ewidentnie mam problem z moca auta do okolo 3000 obr. Ponizej auto jest bardzo narowiste tzn szarpie i gaz jakby niedziala jak powinien. zdejme na pewno dolot i przepustnice i sprawdze wszystko i uszczelnie idealnie.

Czy ktos wie jak sprawdzic przepustnice i Pedal Gazu ? moze to u mnie tez szwankowac .

.....When you are leaving skid marks between corners, this means that you have enough POWER....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki

Sprawdze to dzis jak bede jechal do pracy

Pedal gazu dziala u mnie jakby z opoznieniem - do jakis 30 % wcisniecia wszystko dziala z opoznieniem powyzej tego i okolo 3000 obrotow jest normalnie.

.....When you are leaving skid marks between corners, this means that you have enough POWER....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmień czujniki położenia wałka rozrządu. Walczyłem z tym samym problemem. Kupa wymienionych części, podejrzenie vanosa, czujnika położenia przepustnicy, pedału gazu, przepływomierza, katalizatorów, ASB itd. Na kompie żadnego błędu. Na czuja wymiana czujników i auto odżyło.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na tą dolegliwość też pomogła wymiana czujnika wałka rozrządu po stronie ssącej - choć nie na długo. Po jakimś czasie objawy powróciły ze zdwojoną siłą a auto nie chciało nawet odpalać, ale to już były objawy kończącej się pompy paliwa, więc tak jak poprzednik wspomniał, rzeczywiście lepiej podmienić i sprawdzić czy to to, a jeżeli tak to wymiana tylko na oryginał.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale cos czytalem ze jesli czujnik polozenia walka jest uszkodzony to sa problemy z odpalaniem auta a moje odpala idealnie na zimnym i cieplym silniku.
.....When you are leaving skid marks between corners, this means that you have enough POWER....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój też odpalał idealnie i nie wywalał błędów. Kiepskie odpalanie o ile się nie mylę jest związane z uszkodzeniem czujnika poołożenia wału korbowego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak mocy w dolnym zakresie obrotów tak ok 3000-3500, pedał gazu reagował dopiero jakby od 1/3 wciśnięcia, ogólne zamulenie auta "w dole". Najpierw wymieniliśmy czujnik ten z przodu silnika (nie wiem czy ssący czy wydechowy), nie pomogło. Wymieniliśmy drugi i samochód odżył. Oczywiście czujniki tylko ori, zamienniki podobno się nie nadają.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej .Podepnę się pod temat. Mam podobne objawy. Silnik od dołu np na 2ce idzie jak muł. Nie mam żadnego błędu jeśli chodzi o czujniki wału czy wałka,mam m52b25 bo mowa o e36. Czasem silnik zapala jakby był zalewany ale nie zawsze. Osatatnio podpiołem sie pod kompa i wałek mam ciągle w położeniu LATE - oczywiście sprawdzałem podczas jazdy.Sprawdzałem na LIVE DATA na Carsoft.
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.