Skocz do zawartości

320Ci Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu błędów


BoSSki

Rekomendowane odpowiedzi

Kontrolka jakiś czas temu wróciła, więc pojechałem na komputer (podejrzewałem że cewki są też spalone). Okazało się że cewki są super sprawne, a błąd powoduje jednak pęknięty wężyk ODMY, który łączy ODMĘ z rurką od bagnetu do sprawdzania poziomu oleju. Tam silnik łapał lewe powietrze. Po wymianie autko nie wyrzuca żadnych błędów silnik pracuje super. ładnie się wkręca. kontrolka nie wróciła. to już chyba definitywny koniec problemów z CHECKiem. mam nadzieję że mój wątek komuś się przyda.

 

Dodatkowo wymieniłem filtr paliwa, filtr kabinowy, gumowy łącznik w wale, który powodował pukanie przy wrzucaniu biegu, dwa węże z układu chłodzenia które miały delikatny wyciek. W tym tygodniu wymieniam olej i filtr i na tym na razie kończę serwis Bumy. Czas cieszyć się jazdą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już tak jako ciekawostka to zaobserwowałem, że te wszystkie wężyki gumowe w wolnossakach to straszna lipa :? no zawsze problemem są te cholerne nieszczelne gumy... kolego a w jakim ogólnie stanie był wężyk [oprócz pęknięcia]?? sparciały??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 3 lata później...

koledzy podepne sie pod temat, mam bmw e46 325i m54- falowanie obrotow na zimnym silniku i praca jakby jakis cylinder nie pracowal, po 2 albo 3 uruchomieniu sie normuje i kontrolka check sama znika. wymienilem swiece i cewki zamienilem miejscami ( 5 z 6) ale nadal wybija taki blad ...inpa pokazuje cos takiego- mozna cos za pomoca tego przeczytac czy trzeba grzebac?

 

242 burning fail Cylinder 5

 

Error frequency : 1

Logistic counter: 38

 

tco 42.75 Grad C

n_32_tol 864.00 rpm

maf_tol 185.20 mg/stk

maf_bol 108.94 mg/stk

aufgetreten (rel.B2) 0.70 h

 

error to relevant

error debounce

error currently not available

sporadic error

 

Errorcode: F2 B3 01 26 79 1B 22 14 7A 3A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba masz problem ze składem mieszanki paliwowo-powietrznej. Generalnie to przypadłość silników 6 cylindrowych w tych generacjach BMW. Po kolei do sprawdzenia:

Standard:

-filtry powietrza i paliwa

-cewki

-świece

 

Pozostałe rzeczy:

-szczelność dolotu, zwłaszcza gumy przy silniku krokowym

-silnik krokowy i przepustnica

-odma

-DISA

-pompa paliwa

-wtryski

 

Jeśli już zamieniałeś cewki i świece zamień też wtryski miejscami na początek i sprawdź gumy dolotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.