Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Koledzy, dzis wieczorem stal sie kataklizm;( stalem na swiatlach pod gore, gdy zapalilo sie zielone raptownie puscilem sprzeglo samochod strzelil i zgasl;( ( okazalo sie ze spadla guma laczaca filtr powietrza z blosem, odpalilem samochod ponownie znowu nic, przypomnialem sobie jak poprzedni wlasciciel mowil ze mu tez strzelila i pod kolektorem ssacym jest taki przewod ktory trzeb a wlozyc tak jakby w kolektor;( wlozylem i z ciezkim trudem odpalil;( ale na wolnych obrotach caly czas przerywa ciezko mu sie wkrecic ale jak obroty sa juz powyzej 4 tys to idzie jak szalona;((( co to moze byc??! pomozcie :cry2:
Opublikowano
jak na moje oko i ucho to przeplyweczka!! musisz podmienic na II !!jesli strzal byl powazny to zesra.... sie "czujnik grubosci 1mm".... masz powod by podmienic przeplywke!! ja nie widze innej opcji
czesci e30 !!!! [email protected] kom.514966488 WuWua stolica
Opublikowano
Sprawdź teraz szczelnośc dolotu jeśli skacza obroty i słabo się zbiera itp to raczej nieszczelność ale przepływkę też sprawdź i jak mi strzeliło to wyrwało właśnie ta gumę co jest od spodu kolektora ssącego jest ona od silniczka krokowego jeśli będzie tam nieszczelność to łapie lewe powietrze i takie są tego efekty i przy tym jest też twardy pedał hamulca!
Opublikowano

Przepływka albo pęknięty kolektor. Przełącz na gaz i utrzymaj przez chwilę obroty około 2tyś. Do gazu nie jest potrzebny przepływomierz wiec nawet jeżeli on jest zepsuty to będzie na gazie działał. Jeżeli nie będzie chciał na gazie pracować to jak to fachowo mówimy- "nieszczelność w części wspólnej kolektora ssącego" :lol:

OT: wymień świece :wink: (jedno-elektrodowe)

Opublikowano
przepływka albo gdzieś masz nieszczelnosć w dolocie i ciągnie lewe poietrze.. obstawiał bym na to drugie, odpal silnik i przyłuz ucho do układu dolotowego i jesli bendzie słychac charakterysyczne syczenie to własnie lewe powietrze .pozdro
tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano
Wiec tak...dzisiaj odpialem przeplywke odpalilem na benzynie i pali podpialem przeplywke i tez pali...ale jak przelaczylem na gaz znowu to samo...wachania obrotow zacinanie sie na gazie np przy jezdzie na wysokich obrotach i dziwny zasys w okolicach kolektora wystepowaly... Pytanie dlaczego po odpieciu przep wszystko wrocilo na benz do normy oprocz falowanią obrotow i tego zasySu?
Opublikowano
I jeszcze w przeplywce jest taka blaszka skladajaca sie z paseczkow i tam kilka tych paseczkow brakuje... A czy bez przep chodzila by na gazie czy nie?
Opublikowano
Sprawa sie rozwiazala;)) mianowicie w pierwszej ter rurce laczacej silnik z bloem od dolu sa jakies dwa przewody i jeden z nich po wystrzale spadl:)) teraz jest podlaczony i wszystko okej:) dzieki wszystkim
Opublikowano
czemu wymienic swiece? te strzaly moga byc tym spowodowane? a moze zlym utsawieniem gazu a jeszcze powiedz mi na samym przodzie do tego plastiku na srodku maski idzie jakas rura od czego to jest> od ogrzewania?czy tamtedy tez zasysa powietrze do silnika, bo zauwazylem ze jest poszarpana od dolu< jak to sie nazywa fachowo;p jakie swiece polecasz do 2.5? pozdro
Opublikowano
czemu wymienic swiece? te strzaly moga byc tym spowodowane? a może zlym ustawieniem gazu a jeszcze powiedz mi na samym przodzie do tego plastiku na srodku maski idzie jakas rura od czego to jest> od ogrzewania?czy tamtedy tez zasysa powietrze do silnika, bo zauwazylem ze jest poszarpana od dolu< jak to sie nazywa fachowo;p jakie świece polecasz do 2.5? pozdro

 

Ta rurka to chyba mówisz o studzeniu alternatora :wink: Ma sobie tak być, ale w sumie można ją wymienić na ładną. Strzał gazu to na 99% przebicie w układzie zapłonowym. 1% to zbyt uboga mieszanka gazu, ale w tym silniku to nię grozi bo musiałaby być tak skrajnie uboga ze M50 wcześniej zgaśnie niż strzeli. W M50 nie ma kabli wysokiego napięcia wiec one nie winią. Uszkodzone cewki też mogą być przyczyną strzału. Świece kup dedykowane do M50B25. Choć lepsze były z jedną elektrodą ale nie wiem jakie oznaczenie miałby ich odpowiednik. U siebie założyłem dedykowane z dwoma elektrodami. Nie strzela. Wymiana świec max. 25tyś.km. I to już takie naprawdę max.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.