Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak mam 735 na przepustnicy Elektrycznej i z ASC myślę że to zły pomysł

A więc tak siódemka normalnie ciągnie szybko przyspiesza po wciśnięciu do guzika dzieje sie to co powinno

Kontolka Eml Działa Kupiłem ją i kontola raczej źle działała przy ruszaniu pojawiało sie na kompie ASC i samochód jechał 30 po wylączeniu bylo normalnie guzik dzialal później juz tego nie bylo nic sie nie pojawiało i nie jechala po wyłaczeniu było ok kupiłem inny sterownik nie wiem czy też Obsługuje ASC Ale ABS działa i symbol jest ten sam zawsze mi sie pojawia ASC nicht Activ i nie ma różnicy czy nacisne asc czy nie tak jak by nie działo ale wydaje mi sie ze mimo ponoć nie aktywnego asc coś jest nie tak nie ma mowy o ruszeniu z piskiem czy spaleniu pali gume bardzo nie chętnie jak już sie uda to dochodzi do 3.5 tyś krecą sie dwa koła jak mokro to kręci normalnie przy wyjeżdzaniu z wjazdku piach i wjechaniu na asfalt pedał do guzika i cały czas trzymam pujdzie kawałek bokiem Potem zmuli ją i jedzie normalnie wydaje mi sie ze powinna iść puki nie puszcze gazu. Koledzy mają 730 i 735 na przepustnicach manualnych i pali im gume do 2 na automacie puki nie puści.

Co mogę zrobić może trzeba naprawić kontole trakcji zeby sie wyłączała podpiencie pod kompa czyszczenie przepusticy? Ma też dziwnego indyka trzymam do guzika odcina ją ze 2 sekundy poźniej spada na 6 tyś i znowu odcina a pedał w podłodze u kolegów z przepustnicą manualną odcina puki gazu nie puści moze to jakies zabezpieczenie tej elektrycznej? prosił bym o pomoc co ja moge to komuś pomoge :P ale tego nie wiem :mrgreen:

Opublikowano
O czym Ty piszesz jakie palenie gumy w BMW e32.przecież to jest limuzyna a nie przecinak. To auto jest tak zrobione aby gumy nie paliło.Wyobraź sobie prezesa w latach 90 na tylnym siedzeniu który by latał na boki bo baran kierowca by sobie driftował.jeszcze raz powtarzam TO JEST LIMUZYNA.A jeżeli chcesz palić gumę to kup sobie 3 z dużym silnikiem.zastanów się jak tytułować posty
PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK
Opublikowano
Może i nie jest dostojnie palić gumę takim autem i fakt nie jest ono do tego stwożone, ale powinno zerwać przyczepność, nawet w zakręcie na drugim biegu. W niedzielę byłem na lotnisku tam nawet e32 pięknie jechało bokiem, byłem w szoku jak taki kolos ładnie driftuje :D
Opublikowano
Witam, dużo zależy od opon, kiedy miałem zużyte to mielił zawsze przy mocnym przygazowaniu. Teraz mam nowe Nokiany, to jest bardzo ciężko, na suchym praktycznie trzeba cisnąć do oporu. To wszystko przy zdrowym M70.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano

wiem do tego służy E30 nie zamierzam sie pastwić nad swoją bemą ale zdziwił byś sie jak mój kolega driftuje siudemką szanuje ją nie to ze cały czas ale ładnie i spokojnie jego chodzi bokiem jak by była do tego stwożona. Teraz tymi samochodami jeżdzą łebki z klasą i kasa na paliwo we 3 chlopaków 18 lat mamy siudemki ;] Mamy swój mały klub tego wspaniałego modelu.

No cóż nie wiem wydaje mi sie że przepustnica jest schynięta popatrze to jeśli nie to rozłoże ręce i bede jeździł tak trudno mogłem kupić na maualnej przepustnicy i bym nie miał problemów bo podstawowy osprzęt silnika jest nowy oryginalny

A co do opon to właśnie wam powiem ze z tyłu mam niezłe i szerokie z przodu cieńsze i mniejsze do tego starte i czesto jak prubuje bokiem to koła są skręcone a ona jedzie prosto i pcha do przodu zamiast skręcić może to i siła opon wysokość dupki też ma znaczenie bo od tego jest siła odśrodkowa inna i jak wyżej to łatwiej wypycha tył

Nie to że jest bezradna no ale czasami bodaj bym sie zabijał to nie zamieli

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.