Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Urwał sie i czułem sie jak bym jechał czołgiem :) no ale nie ma sie z czego śmiać.

we wtorek będę spawał tłumik oraz podłogę ale mam pytanie.

Jak widziałem tak na szybkiego to wyrwanie to wygląda jak wytargane (w miejscu spawania) a nie wyżarte przez rdze. Wczoraj wymienialem opony a mam niskie auto i wjeżdżałem na taki "wjazd" i czymś lekko zaharowałem. Mogło sie uszkodzić to łączenie spawane na rurze ?

Czy to łączenie mogło tez sie urwać bo od samego silnika aż do końca wydechu nie mam żadnej "giętkiej" rurki i wszystko jest na sztywno. A w cinquecento zaraz za silnikiem mam giętką rurke wiec jakiekolwiek drgania itp. nie uszkodzą żadnego łączenia nawet spawanego.

 

Myślę czy nie wstawić takiej giętkiej rurki (chyba wiecie o co mi chodzi?) . Proszę o rady.

 

Zanim zacznę spawać da sie zakręcić butle z LPG dla bezpieczeństwa ? Jeśli tak to w którym miejscu ?

Opublikowano
w BMW nie ma łącznika elastycznego.Cały układ jest na sztywno.Co do tego zerwania to jest normalne na spawie,gdyż szybko korodują.Ja zawsze zabezpieczam spawy farbą wysokotemperaturową nawet jak to nowy wydech. Co do LPG to na butli jest zawór do zakrecania gazu.Dośyć płaski,okrągły kurek
Opublikowano

łącznika nie ma ale może było by dobrze jak bym miał :) czyli zamontował.

 

Dzięki Piotrek za wszystkie rady w tym i w innych tematach :) :cool2:

Opublikowano

No i po spawaniu :)

No teraz to elegancko :) cisza w aucie tylko szum opon słychać (a myślałem ze mam sportowy tłumik) :) O niebo lepiej. I jak narazie to obroty nawet nie szaleją.

 

Podłogę pospawałem, powstawiałem blachę bo było kilka dziur. A tłumik to była tragedia pełno dziur i nawet sonda lambda przepuszczała powietrze na gwincie. No ale juz porobione :) jeszcze tylko hamulce.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Kolejne pytanie.

Od kilku dni coraz gorzej auto chce zapalić, czy to wina pogody ze wczesniej jako tako paliło? Czy raczej przyczyna coraz bardziej dziurawego tłumika ?

Tłumik podejzewam z tego względu że auto niskie i juz ze dwa razy zachaczyłem podlogą o jakąś górke, i ogólnie słychać że tłumik dziurawy. jakiś czas temu spawałem tłumik i o spawaniu auto lepiej hulało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.