Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kurcze mam problem :( pojawił sie około kilka dni temu ale od dwóch dni już jest tragedia.

Dziś rano zapalam auto i jest ok, a po przejechaniu 5 km jak puszcze nogę z gazu to obroty spadają prawie do zera i hop do 1000 obr/min i znów prawie do zera (prawie zagasa silnik a czasem gaśnie) i hop do 1000 po przejechaniu 12km obroty tylko lekko falują.

A dziś wieczorem wsiadam i jest ok, a po 7km obroty znów falują od prawie zera do 1000 i gaśnie wiec muszę gazować jak nie przygazuje to gaśnie. Dojechałem jakoś do domu wyłączyłem auto i próbuję zapalić ale sie nie da. Nie wiem co jest grane.

Co to może być ?? pompkę wczoraj naprawiłem myślę ze to nie wina pompki ale nie wiem bo nie mam filterka na dole pompki i mogla sie zapchać ?. Czy może to być krokowiec ?

Nie wiem czy jutro rano jak będę chciał jechać do pracy czy mi silnik zapali jak będzie zimny :(

Opublikowano

kurde głupie auto. Ledwo dojechałem do domu. A na rondzie prawie mi zgasł.

Jak auto zimne to zapala i jedzie ale po około kilometrze a czasem 4 km przejechaniu już zaczynają falować obroty i gasnąć jak puszcze nogę z gazu. Gdy wyłączę światła to obroty troszkę mniej falują. Nie wiem co jest grane ale ten silnik nie może sobie wyregulować obrotów jak sie troszkę nagrzeje (im więcej przejadę tym jest coraz gorzej). A dziś jeszcze była taka h..owa sytuacja ze jadąc przez las nagle zaczął przerywać jak by sie LPG kończyło a jest napewno, przełączyłem na benzynę i jakoś jechał ale dalej była sytuacja ze gasnął jak puściłem nogę z gazu no a potem nawet na benzynie przerywał jak by benzyny brakowało a napewno jest. Mogę mieć zapchana pompkę paliwa w baku bądź w dalszej części instalacji ? bo nie mam filterka na pompce a widziałem w baku śmieci. Jadąc na LPG i na benzynie jest podobna sytuacja wiec może to nie pompka.

To chyba jest cos co psuje całkowicie mieszankę ze auto gaśnie i jest coraz gorzej im więcej przejadę czyli im bardziej auto sie nagrzeje.

A jak już zaparkuje to nie idzie wogole zapalić auta, dopiero na drugi dzień albo po około kilku godzinach jak ostygnie.

 

 

Idzie kupić taki filterek w sklepie ? bo na allegro i na necie nie znalazłem.

Opublikowano
miałem podobny problem. Rozumię że masz lpg tak? jeżeli się z tym jeszcze nie uporałeś sprawdź przepływkę i silnik krokowy. Względnie jeżeli nie wymieniałeś filtra lpg to zrób to. Sprawdź wszystkie elementy gumowe (u mnie było pęknięcie i łapał jakieś lewe powietrze). Możesz sprawdzic też listwę wtryskową. sprawdź też głowicę i uszczelkę, bo to też może byc przyczyną.
Opublikowano

kurde znowu awaria. Urwał się tłumik :) ale o tym napisze w innym temacie. I jeszcze coś sie popsuło z hamulcami.

 

1. Możliwe ze obroty falowały bo miałem pękniecie w rurze wydechowej miedzy silnikiem a katalizatorem, tuz obok sondy lambda ?

2. Czy obroty mogą falować bo jest mało płynu chłodniczego ?

3. płyn ucieka bo mam pękniecie na zbiorniku wyrównawczym. Da sie wymienić sam zbiornik czy całą chłodnicę?

4. da sie naprawić pękniecie na zbiorniku wyrównawczym? (pękniecie mam chyba na łączeniu/sklejeniu plastiku czarnego z białym, niedaleko korka wlewu)

 

Gumowe rurki będę chciał wymienić no ale na uszkodzona wygląda tylko ta od odmy (to może być powód?)

Filtr LPG też wymienie. Chociaż na benzynie też falują

Co moge sprawdzić w listwie wtryskowej ? i jak ?

Opublikowano

możesz być wina odmy.Co do pęknięcia w wydechu to jeżeli jest sporo to także autko będzie przygasać i falować.

Natomiast w chłodnicy jest uszczelka na tym łączeniu o którym piszesz i pewnie wymaga ona wymiany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.