Skocz do zawartości

330d - Cztery kwestie. Proszę o pomoc.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cztery kwestie. Kupiłem auto dwa tygodnie temu i proszę o pomoc./ przebieg 227 000 / Jestem drugim właścicielem auto kupione w Polskim salonie.

 

1. Po uruchomieniu silnika włącza się kontrolka niskiego poziomu oleju na kilkanaście sekund i gaśnie. (inspekcja olejowa nie skasowana)

a nowy olej zalany Castrol 5w/40 oraz wymieniony filtr oleju. Przed zalaniem nowego oleju problem również występował.

2. Około 2-4 sekundy trzeba kręcic zapłon zanim uruchomi się silnik (nowy akumulator BOSCH 95 Ah, prąd rozruchowy 800A)

3. Przy gaszeniu jakby lekko trzęslo silnikiem i całym autem.

4. Przy uruchumieniu w momencie gdy silnik jest zimny lekko falują obroty (750-900) do momentu nagrzania i normalnej temperatury poźniej jest ok.

 

Z góry dziekuję za pomoc.

 

/wiem, że podobne kwestie były poruszane w sieci ale moim zdaniem nigdzie nie ma w miarę konkretnych rad, które mogłyby pomóc/

Opublikowano

1. wyglada ze przez chwile brak cisnienia oleju, moze czujnik a jak nie to pompa oleju

2. jaki masz silnik, na pompie czy CR?

3. poduchy silnika, dwumasa, kolo pasowe?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1. wyglada ze przez chwile brak cisnienia oleju, moze czujnik a jak nie to pompa oleju

2. jaki masz silnik, na pompie czy CR?

 

1. Od cisnienia oleju swieci na czerwono a kolega napisal ze chodzi o kontrolke od poziomu oleju czyli ta sama ale koloru żółtego i za ten problem najczesciej odpowiadał uszkodzony czujnik poziomu w misie olejowej.

 

2. Wszystkie 330d są CR. 2 sek w niskich temperaturach to raczej ok ale 4 to juz za długo, mogą byc swiece zarowe do wymiany lub przekaznik, najlepiej podepnij kompa i moze bedzie jakis błąd.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. tak jak kolega pisze , uszkodzony czujnik poziomu oleju w misce olejowej

2. To ze po sek gasnie kontrolka od swiec żarowych nie znaczy ze juz jest wszystko dokladnie nagrzane. poczekaj jeszcze 5 sek i wtedy odpal auto, zobacz czy coś sie zmieni. Nie wykluczam ze swiece moga być w złej kondycji.

3. przyczyn moze byc kilka poduszki pod silnikiem (jak bedziesz wymieniał to tylko na ori , zamienniki szybko padaja lub nie pomagaja wcale) poduszki pod skrzynia , słyszałem tez o jakimś napinaczu

4. Uszkodzony elektryczny podgrzewacz wody. (Jesli te falowanie wystepuje tylko podczas gdy właczony jest nawiew/klimatronik)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
A to nie wiedzialem ze 3.0d w 2001 roku bylo juz CR :mrgreen:

 

3.0d (184KM i 193KM) od samego początku (1999) było na CR I generacji. 2.0d 150KM oraz 3.0d 204KM to już CR II generacji.

Opublikowano

dzięki koledzy za podpowiedzi, zacznę od wymiany świec żarowych a później zobaczymy jak będę finansowo zorganizowany

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.