Skocz do zawartości

328i dziwna sprawa z obrotami. Help:)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć!

Mam problem z obrotami wciskam lekko gazu tak z prae razy pulsacyjnie i po odpuszczeniu obroty spadaja do -500 wchodza do gory iz now spadaja. Nieraz nawet zgaśnie. Dla ułatwienia jak to wyglada znalazlem filmik mam to samo u siebie: co to moze byc lambda czy cos z separatorem oleju i wezami? Pozdrawiam!

 

Opublikowano

Typowy objaw lewego powietrza :twisted:

caly dolot do inspekcji.

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

wiesz co tak wlasnei mysle ze z wezami jzu oddalem fure do mechaniora ale zero odzewu z jego strony narazie;/

Sluchaj bo jak dodaje gazu a w szczegolnosci lekko to slysze jak cos syczy i jak zgasze auto to przez 3-4 sekundy tez jest te syczenie.

Jak sprawdzalem czy odma jest sprawna czyli odkrecalem korek wlewu na odpalonym silniku i moze ciut lekko przysysalo ale to minimalnie i najdziwniejsze obroty nei wariowaly. Czyli sprawdzaja sie podejzenia dziurawy ktorys waz. Najlepsze jest to ze jak spadaja do tych 500 albo ponizej to slysze glosny taki zgrzyt to przez to ze silnik wpada w wibracje? Pozdrawiam!

Opublikowano
u mnei ten objaw jest zawsze jak pulsacyjnei minimalnie z 5 razy gaz wcisne i odpuszcze wtedy spada,idzie do gory,znow spada a nawet neiraz zgasnie. i przy tym jakies zgrzyty slysze(jakby o pokrywe cos walilo) ale to pewnie przez to ze silnikwpada w wibracje. przy ruszaniu tez tak mam czasem. Mysle ze u mnie to przyczyna lewego powietrza ale zobaczymy. Bedac tu mam pytanie odnosnie piszczenia przy odpalaniu furki no i praca rolek cos glosna mi sie wydaje ,ktora moze byc przyczyna? napinacza? Pozdr!
Opublikowano

Wiec odebralem auto od mechanika ale niestety nic nei wykrył.Weze podcisnieniowe rzekomo są okej. Stwierdził ze nie ma nic niepokojacego a ze syczy przy dodaniu gazu to normalne... :duh:

 

Jutro sam do garazu wiezdzam betty i ogarniam! Przeczyszcze krokowca przepustnice i popatrze te weze. Musze zdejmowac ssacy by ich sam dojrzec? i czy problem jest duzy ze zdjeciem przepustnicy i kroka? Pzdr!

Opublikowano

Miałam identycznie. Dzięki naszym mechanikom (nie obrażając nikogo), wymieniłam 4 sondy Lambda i czujnik wałka rozrządu. Po skasowaniu błędów było ok, a po jakimś czasie powtórka. A ponadto gdy auto się porządnie nagrzało - po przejechaniu ponad 300km niemiecką autrostradą, samo zgasło i już nie odpaliło. W BMW w Niemczech po podłączeniu pod kompa stwierdzili lewe powietrze. Po sprawdzeniu - do wymiany pompa paliwa, która podawała paliwo pod złym ciśnieniem. Ale każdy przypadek jest inny.

No i auto jest jeszcze u nich i nie wiadomo czy to tylko pompa zawiniła. Jutro będzie wiadomo

 

 

Radzę dobrego mechanika, który i dobrze zczyta błędy i pofatyguje się sprawdzić cały układ zapłonowy w aucie od uszczelki do uszczelki, w przeciwnym wypadku to tylko naciąganie

 

Dokładny opis mojej sytuacji oraz innych podobnych sytuacji: viewtopic.php?f=69&t=136717&start=30

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.