Skocz do zawartości

316i pytanie odnosnie ODMY oraz weza dochodzacego do niej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam pytanko odnośnie odmy posiadam silnik 1.6 m43 na rozgdzanym silniku wąż który jest zaznaczony czerwona strzalką powienien być miękki czy twardy nie do uciśnięcia?

 

kolejne zdjecie i niebieska strzalka pokazuje zaschnięta jakaś maź pytanie moje jest takie, czy możliwe ze odma przepuszcza coś własnie w tym miejscu, czy mozliwe ze zostala klejona, oraz jak przeprowadzic szybki test sprawnosci odmy czy tylko słuchac w czasie gaszenia auta syczy około 1 sek czy jakis sposób inny jeszcze jest?

 

http://img14.imageshack.us/img14/2051/dsc00601ig.jpg

 

http://img139.imageshack.us/img139/7053/dsc00604c.jpg

 

http://img2.imageshack.us/img2/2831/dsc00605ob.jpg

Opublikowano

Witam

 

Wąż ma być zawsze miękki. Uważaj gdy go naciskasz, bo może być mocno zdegradowany ze starości i go łatwo przerwiesz. Osad to żółta fabryczna konserwacja silnika, którą widać też u Ciebie na kolektorze dolotowym, także nic poważnego :)

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Węze mam nowe bo stare byly strasznie sparciałe. Wąz mam twardy co swiadczy ze odma pewnie jest zapchana czyli do wymiany tym bardziej iz jak mowisz ze ta zółta maź to konserwacja czyli odma zyje w moim aucie 13 lat :) tzn juz widocznie nie zyje :p

dziekuje za odpowiedz pozdrawiam

Opublikowano

mam jeszcze jedno pytanko waz który w bok wchodzi odmy w nim jest tylko powietrze, waz od dołu odmy płyn chłodniczy! o ile mi wiadomo jest to tzw separator oleju a ja oleju tam ani grama nie mam i nawet sladu nie było, jesli myle pojęcia prosze mnie poprawić człowiek cale zycie sie uczy :)

i sa jakies pewne sposoby na sprawdzenie tej odmy bo szkoda 170 zł wrzucac w nowa czesc jesli ta jest dobra

bo na forum znalazlem tylko ze jak gasi sie auto to słychac syk (niby od odmy) na moje taki syk to od kolektora ale ok oraz z tym ewzem górnym co wchodzi w bok odmy raz miekki raz twardy moze dlatego ze krotkie odcinki pokonuje za odpowiedzi dziekuje

pozdr

Opublikowano
Syk może też być słychać z serwo. ten przewór w oplocie a dokładnie jego połączenie z serwo jak zgasisz silnik i słyszysz syk szygko porusz tym nyplem w serwo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.