Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam mały problem z e39 520 i z 1999 r. kombi. dzisiaj podłączyłem ją do MaxiDiaga EU702 do gniazda obd w środku ppod kierownicą i kasowałem błędy ABSu. po ich skasowaniu weszłem jeszcze raz aby sprawdzić czy jest czysto, wtedy nie mógł się połączyć i próbowałem kilka krotnie po chwili wyłączyło się radio, zaczęły się dziać dziwne rzeczy z klimatronikiem , zapaliła się kontrolka poduszki, przestało działać elektryczne otwieranie tylnej klapy i najważniejsze przestał kręcić rozrusznikiem. Zastanawiam się czy nie siadł jakiś bezpiecznik główny? Błędy które mi wcześniej wywalił to P0080, P00C0, P0001, P0020, P0006. tydzień wcześniej jak podłączałem wywalało mi błędy 33, 31, 30. Nie działał wtedy prędkościomierz i oczywiśnie komputer pokładowy tempomat i trakcja. Prosił bym o pomoc.

Opublikowano
Sprawny. Wszystko było ok, nagle to się stało po podłączeniu kompa. Zastanawiam się czy nie padł jakiś bezpiecznik główny tylko nie wiem gdzie go szukać.
Opublikowano
Akumulator może być sprawny, a czy sprawdzałeś podłączenie klem do akumulatora? Zdejmij zaczynając od bieguna ujemnego przeczyść, posmaruj wazeliną techniczną, potem zrób to samo z drugim biegunem. Podłącz najpierw dodatni potem ujemny, jeśli to nie pomoże poszukaj podłączenia do "masy" auta pewnie tam zaśniedziało.

Diagnoza INPA & DIS Garwolin i okolice kontakt PW

http://www.motostat.pl/user_images/21280/icon1.png

http://waldii.republika.pl/bmwdriver.gif

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opisane przez ciebie objawy występują gdy coś pójdzie nie tak przy programowaniu auta, podczas tesu też byłes połączony z autem także nagłe przerwanie połączenia mogło spowodowac taki efekt - wygląda na to że nie działa sterowanie zacisku +30, spróbuj na początek odpiąc aku na noc, tzw reset, jeżeli auto zacznie działac to odpuśc sobie może testy z maxDiagiem, może tu jest jakis konflikt?
Opublikowano
dzięki spróbuję odłączyć akumulator. Masz rację wcześniej miąłem problem z połączeniem później jak się połączył, to skasowałem błędy a później póżniej jak chciałem jeszcze raz zrobić reset dla pewności to miałem brak połączenia i za 2 próba zaczęło to się dziać. Wczoraj wieczorem otworzyłem auto i widziałem jakby dużo słabiej świeciły się lampki oświetlenia wnętrza tak jakby był bardzo slaby akumulator. Ale w przeciągu kilku minut nie można wyładować akumulatora 70 AH no chyba że się zewrze klemy kluczem. Spróbuje we wtorek odpiąć akumulator i zrobić reset.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
i po pierwsze; czy robisz test auta z podpiętym prostownikiem, najlepiej cyfrowym? ta czynnośc jest raczej niezbędna, często przydają się też zamknięte drzwi, lub po prostu zaryglowane zamki przy dzrwiach otwartych, odbiorniki - np wietrak wentylacji, radio - wyłączone. tylko i wyłącznie przez spadki napięcia mogą wynikac twoje problemy, w momencie gdy napięcie spadło choc na moment do 12.6v czy niżej - to wszystko siada. może byc nawet tak że teraz będziesz potrzebował połączenia się z centralą bmw polska i poprzez IRAp i tzw. kody zakupowe przywrócic wszystko do działania = wizyta u dealera
Opublikowano
Wczoraj podmieniłem akumulator i wróciło wszystko do normy. Zdziwiło mnie to że akumulator padł w jednej chwili. Chwile wcześniej auto super kręciło rozrusznikiem, a w czasie diagnozy zgasło nawet radio z powodu braku prądu. Wcześniej nie było żadnych oznak, że akumulator jest w nie najlepszej kondycji. Dzięki wszystkim za pomoc.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Hahaha miałem identycznie kolego.Siedze sobie na diagnostyce tzn lap podpięty i bawię się w zrzut z DME po zakończeniu procesu nagle kontrolki przygasły i nie chce zakręcić!!! Myślałem że szlak trafił DME i EWS ...a to tylko aku padł.Miałem nasrane nieziemsko w gaciach
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
po prostu padł akumulator, widocznie nie był pierwszej świeżości, ma 5 lat, podładowałem i ok. Jak nie jeździłem miesiąc to nie zakręci , zwłaszcza jak otwarte są dłużej drzwi i lampek w środku to ona ma wiele.
Opublikowano
Ogólnie to zauważyłem że diagnostyka modułów pobiera dużo prądu, aku mam jeszcze oryginalny ale mogę słuchać radia spokojnie godzinę na zgaszonym silniku i problemów z odpalaniem nie ma. Ale jak podepne kompa i pobawie się z poł godziny (bez prostownika) to nie raz zdarzyło się że aku przysiadł.
Opublikowano
radio akurat niedużo pobiera, ale pozostała elektronika żłopie prąd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.