Skocz do zawartości

[E34] rocznik a wygląd


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

na popularnych w polsce serwisach ogłoszeniowo-aukcyjnych juz od dłuższego czasu poszukuję E34 520i VANOS od 1993r wzwyż

 

z tego co mi wiadomo, w 1992r miał miejsce lifting piątki, zgodnie z którym wg mnie wygadaly nast.: białe kier przód i tył, nakładki na progi w kolorze nadwozia, nowe lusterka i szeroka nerka dla modeli bez V8(choć że nioe wszystkie z taką wypuszczano to już wiem).

 

Ja jednak b. często spotykam się z E34 nawet po '93 czy '94 które mają zwykłe czarne progi, pomarańczowe kierunki, nieraz przód-baiałe, tył-pomarańczowe, w skrajnych przypadkach nawet ze starymi lusterkami (tymi mniejszymi).

 

Tutaj moje pytanie: ja rozumiem, że ktoś mógł sobie zmienić np kierunki czy progi, lub nawet był do tego zmuszony (dzwon), ale może ktoś wie na 1000%, najlepiej ma jakieś źródło dowodzące jak ostatecznie jak wyglądały salonowe E34 po '93 pod kątem własnie: progi, kierunki, nakładki na progi, nerka itd LUB czy ktoś może wie na 10000% że kupujący salonową piątke miał wybór (czy te lakierowane nakładki na progi były np za dopłatą)

 

pozdrawiam

Opublikowano
Z tego co pamiętam to lift był pod koniec produkcji modelu czyki 94r. początek 95r wtedy tez weszły szerokie grile (nerki)
Octavia 1,9TDI 110KM 2002r kombi max opcja L&K sprzedam
Opublikowano

Ja od siebie moge dodac pewien stwierdzony przezemnie fakt, o ktorym chyba wie malo forumowiczow.

Roznica w srodku auta pomiedzy "przed liftingiem" a "po lifcie" sa to napewno boczki (nie liczac poduch i listw progowych). Po obejzeniu wielu egzemplarzy stwierdzam, ze po lifcie boczki auta roznia sie uchwytem "do zamykania drzwi". Jest on dluzszy od przedliftingowego i przechodzi w podlokietnik w boczku tworzac jakby litere L.

Zaden model przed liftem nie posiadał takowych boczków. :D

Opublikowano

Rikens82 zawiało trochę reklamą :)

A zauważyliście, że w artykule solarisa przytoczonym przez piotreksz4 brak jest wzmianki odnosnie boczków? :8)

Opublikowano
jak to kiera nie oryginalna, przeciez jest całkiem powszechna w E34 z końcówki produkcji.. ?
Opublikowano
z tego co mi wiadomo, w 1992r miał miejsce lifting piątki, zgodnie z którym wg mnie wygadaly nast.: białe kier przód i tył,

Nie prawda...to była opcja (zarówno przed jak i po lifcie)

nakładki na progi w kolorze nadwozia

możliwe.

nowe lusterka

Tak

szeroka nerka dla modeli bez V8

Szeroki grill wszedł w II połowie/pod koniec 94.

V8 wszystkie miały szeroką.

 

I "lift" był w połowie 92r.

dlatego czasem sie spotyka auta na starych lusterkach,bez Vanosów a z 92.

 

 

Pozdrawiam

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano

Czesc wszystkim, to moj pierwszy post na forum:) Znudzila mi sie lektura i postawnowilem ze cos naskrobię :8)

 

U mnie jest taki przypadek: pierwsza rejestracja w Niemczech: 31.05.1994,

Mam fabryczny szeroki grill i maske z szerokim przetloczeniem, lusterka po lifcie, kolor kloszy kierunkow przod: bialy, tyl: pomaranczowe.

Wszytsko fajnie, ale taki dylemat mam; po wklepaniu w Vin decoder wyskakuje mi 05.1993, to jest data produkcji silnika, calego auta czy jak?

Czy moze to jakis blad? Jak mozna w inny sposob sprawdzic date produkcji bawarki?

Dodam ze moj egzemplarz jest bardzo zadbany, nie bity, ani grama rdzy, szyby oryginalne itd, chodzi jak marzenie... :)

 

Pozdrawiam z Lublina!

Opublikowano (edytowane)

Pierwsza rejestracja o niczym nie świadczy. To broń boże nie jest równe z datą produkcji.

Z Vinu odczytujesz date produkcji auta. Błędu nie ma prawa być.

Więc opcje są nastepujące:

1.Jednak była bita,przód poszedł na poliftowy (lusterka są wporządku)

2.Jest to przeszczep

może byc tylko podszybie z nrem Vin wstawione,może być więcej... W każdym razie fabrycznie nie ma szans żeby tak było.

 

Znam przypadki aut które były 100% nie bite,i dopiero jak sie rozebrało pół auta przy jakiejś okazji okazywało sie 'oo,tu jest ćwiartka wspawana'...Weź pod uwage że auto ma przynajmniej 16 lat-trafić bezwypadek w takim wieku...sukces.

 

Aa,no i kombinacja migaczy biały przód+pomarańczowy tył-z tego co pamiętam/orientuje sie-nie było takiej możliwości (napewno jeśli chodzi o E39 i nowsze,w E34 raczej też).

Edytowane przez Basti735
Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
jest to data produkcji.Moja także jest wyprodukowana kwiecień 92 a pierwsza rejstracja listopad 93.Ale u mnie wszystko jest przedlift i kierunki przod tył pomarańcz..U Ciebie coś kombinowane było
Opublikowano
możesz w łatwy sposób sprawdzić datę produkcji auta.Odkręcasz jakiś plastik i tam zawsze masz tłoczoną date....Pod siedzeniami chyba też jest data z tego co pamietam,więc to już bedzie jakaś podpowiedz
Opublikowano

No widzisz ja pisze: auto po drugim facelifcie nie bite, w 100% oryginal, a ty mi piszesz ze to data produkcji...

W 93r wychodzily e34 tylko po I lifcie, a moja jest po II... ktos wie cos wiecej?

W sumie gdzies czytalem ze rozne jaja te vindecodery w necie pokazuja ludziom...

Jak jeszcze mozna sprawdzic date produkcji?

 

Edit: ok, jak bede mial jutro chwile czasu to rzuce okiem... :)

Opublikowano

Basti735

Chyba nie bede pierwszy ktoremu vindecoder z neta pokazuje blad?

Powtorze sie: samochod mam w 100% oryginal,nie bity, nie kombinowany, kupilem go od dziadzia ktory mial go w posiadaniu prawie 10lat, pali na dotyk, szyby oryginalne, nigdzie nie ma grama rdzy, zawieszenie ok, jedynie opony z rocznik 2000 i 2002, dziadek w zimie nie jezdzil to nie zmienial...

Ja jestem trzecim wlacicielem auta, samochod byl dokladnie sprawdzony przeze mnie, przez tescia - ktory ma duze pojecie o mechanice i dwie e34 w posiadaniu oraz dobrego kolege... stan perfect! (drobne rzeczy do zrobienia).

Dodam ze auta szukalem dluzszy czas, naogadalem sie miedzyczasie sporo szrotów - w wiekszosci od mlodziezy, az w koncu znalazlem moja perełke, chociaz trzeba bylo wylozyc drugie tyle co na inne egzemplarze...

Opublikowano

Realoem generalnie prawde mówi. Chcesz mieć pewność podjedź sobie do ASO i podaj nr Vin,poproś o rozkodowanie,odrazu dostaniesz wydruk z wyposażeniem z jakim wyszła.Jest to najlepsza opcja... Bo znam przypadek auta w manualu,zwykły lakier,golas+klima a po rozkodowaniu jest automat,full wypas,metallic itd.

100% nie bite auta znam-i tak jak pisze,okazywało sie że mają ćwiartki wspawane.

I teraz absolutnie nie chodzi mi o to że Twoje auto ma odrazu jakąś wspawke,tylko ogólnie o samochody-że da sie zrobić tak,że sie nie pozna i dopiero po rozebraniu połowy auta wyjdzie prawda.

 

Co do odkręcania plastików-niby tak,ale...to jak z szybami-nie muszą pochodzić z tego samego roku co całe auto.Mogą sie różnić nawet o rok.

 

Mówisz-nie kombinowane-ale nie ma opcji żeby w 93r. wypuścili coś co miało wyjść w połowie 94.Na logike...

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
jest też kwestia że komuś podobał się bardziej przód od polifta i zwyczajnie przełożył części.Co do elementów plastikowych to w bmw rzadko spotyka się róźnicę większą jak 3 miesiące ze względu na systemy które obowiazują w fabrykach(dla wtajemniczonych system Kanban)
Opublikowano
jest też kwestia że komuś podobał się bardziej przód od polifta i zwyczajnie przełożył części.

No właśnie...

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.