Skocz do zawartości

licznik spalania pomocyy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam problem moje bmw to e34 12v 1988 licznik spalania po ruszeniu chowa sie za 30 i nie wraca tylko gdy puszczam gaz wraca do zera

predkosciomierz raz dziala raz nie obrotomierz dziala bez zarzutu tak jak poziom paliwa i temperatury to dziala bez problemy prosze o pomoc z gory dzieki

Opublikowano
uwalona kostka bądż przewód nagminne w e34, do dyfra idzie z boku taki przewód z kostką odpowiada za prędkościomierz i ten poziom spalania albo zaśniedziało połączenie albo poprostu przewód pękł i raz ci działa a raz nie, u mnie był pęknięty przewód polutowałem i spoko operacja obejdzie się bez mechanika choć z kanału dobre podejście
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

ja mam podobmy problem gdzie jest ten przewud od spalania

 

czy takie objawy moze dawac akumulatorki co sa w srodku zegarow

"PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK"
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
podane w poście wyżej, pod samochód się kładziemy choć z kanału lepsze dojście, patrząc OD TYŁU na samochód jest po prawej stronie czyli ze strony pasażera, wchodzi jako jedyny przewód do dyfra, wypiąć przeczyścić kostkę bo wiadomo syfu tam leci co niemiara lub najczęściej pęka przewód przy samej kostce, obciąć wpiąć do kostki i po sprawie
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Pozwolę się podpiąć do tematu. Otóż mam ten sam problem z licznikiem spalania. Nie działał, odkręciłem zegar, wypiąłem z kostki żółtej, wpiąłem z powrotem, skręciłem licznik, odpaliłem i działał. Gdy pojeździłem trochę, zgasiłem silnik, potem znowu odpaliłem auto to już nie działał. Robiłem tak parę razy lecz juz mnie to drażniło i olałem sprawę. Dziś zastanawiałem się do czego taka dziwna kostka podpięta do akumulatora. Odpiąłem to i nie było oświetlenia w kabinie, jak i nie dało się silnika odpalić. Gdy podpiąłem to z powrotem to wróciło do normy wszystko i co dziwne, zaczął działać licznik spalania :shock:

Orientuje się ktoś co się dzieje?

http://www.fotoload.pl/123aa20/df5005c080f4e9147e17cb090bac0e5415524_min.jpg

Opublikowano
miałem ten sam problem, jeżeli występują problemy z ekonomizerem oraz z obrotomierzem należy wyjąć zegary (jest film na Youtube jak to zrobić bez zdejmowania kierownicy) psiknąć preparatem do styków kostki, wyjąć zegary i zmierzyć napięcie akumulatorków. Z doświadczenia wiem że ciężko je dostać, polecam podjechać na szrot, wziąć inne zegary i zobaczyć jak to będzie działać.
Opublikowano
miałem ten sam problem, jeżeli występują problemy z ekonomizerem oraz z obrotomierzem należy wyjąć zegary (jest film na Youtube jak to zrobić bez zdejmowania kierownicy) psiknąć preparatem do styków kostki, wyjąć zegary i zmierzyć napięcie akumulatorków. Z doświadczenia wiem że ciężko je dostać, polecam podjechać na szrot, wziąć inne zegary i zobaczyć jak to będzie działać.

I tak zrobię, to będzie rozsądniejsze wyjście. Po za tym licznik wyciągam bez problemu, udało mi się samemu wyciągnąć beż podpowiedzi, wystarczy trochę zdolności manualnych :D

Opublikowano
Przed wyciągnięciem licznika proponował bym zajrzeć najpierw do kostki przy moście... :cool2:

 

 

to jest dobry pomysł mozesz odpiąć kostkę i przecczyścic, ja mam taki sam problem raz dziala raz nie wyczyscilem ta kostke ale w moim przypadku to nic nie dalo

chcialem kupic takie akumulatorki ale w 5 sklepach powiedzieli mi ze takich nie ma trzeba bedzie szukac jakiegos zamiennika

"PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.