Skocz do zawartości

Jak jezdzić ? wysokie spalanie


Boss6c

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam 2 pytania

-jestem młodym kierowcą i chce się dowiedzieć jak oszczędnie jezdzić moją beemą 730 e32 r. 1988 lpg AUTOMAT :(

- Tankowałem za 80 zl, ( gaz był po 2,16) i przejechałem ok. . 130 km, spalił mi ok. 30. Jazda była spokojna. Czy tak ma mi spalać ?? A może regulacja gazu ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Ja jeżdze na samej benzynie,ale mam gaz.730i dużo pali benzyny ale frajda z jazdy i minus za spalanie,ale na gazie jeżdze tylko jak zabraknie benzyny czy się przepływomierz że psuje.

Na gazie jak jeżdzisz często to mogą ci się popsuc przepływka lub wewnątrz silnika czesci.

Pozdrawiam Norbert.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam ponownie, byłem na regulacji i komputer mi pokazuje 17/100 :duh: czy za dużo ??

jeszcze kilka pytań:

-jak bym jechał z górki to mogę go dać na pozycję N ?? :roll:

- jak już zjadę z tej górki to mogę go odrazu dać na D czy mam się zatrzymać i dopiero wtedy go dać na pozycję D ?? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijając względy ekonomiczne,jazda na N jest zabroniona ze względu na to że skrzynia dostaje wtedy po dupie...

Jeśli wciąż za dużo pali-sprawdź sondy. Jednak 17 na to auto nie jest dziwnym wynikiem.

Poza tym,jaki masz gaz, II gen? To będą same problemy,nie dziw sie...

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-jak bym jechał z górki to mogę go dać na pozycję N ?? :roll:

- jak już zjadę z tej górki to mogę go odrazu dać na D czy mam się zatrzymać i dopiero wtedy go dać na pozycję D ?? :roll: