Skocz do zawartości

318ti problem z rozruchem na zimnym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Troszkę się bawiłem komputerem i po odłączeniu tego czujnika komputer pokazywał 60 stopni.

Zakres temperatur czujnika to -48stopni do 60 stopni.

Komputer nie pokazywał błędu ,można było je tylko wyczytać z podglądu parametrów ,które były niezgodne ze stanem faktycznym.

Czujniki temperatury(czy to cieczy czy powietrza) zmieniają swoją rezystancję pod wpływem temperatury.

W moim przypadku mierząc rezystancję miernikiem miałem zmienne wskazania podgrzewając czujnik ,lecz nie były one zgodne ze stanem faktycznym.

Więc sprawdzając miernikiem wyjdzie niesprawny czujnik ,gdy będzie całkowicie nie sprawny.

Opublikowano

Wymontuj czujnik,miernik ustaw na 20 kΩ.Podgrzewaj czujnik np:suszarką i patrz czy zmienia się rezystancja.

Jeśli rezystancja nie zmienia się pod wpływem temperatury to czujnik jest uszkodzony.

Jeśli zmienia się to żeby mieć 100% pewności trzeba by było znać rezystancję czujnika przy różnych temperaturach (ja nie dysponuję takimi parametrami).

Opublikowano
Chciałem sie podpiąć pod komputer ale mam wielki problem nikt nie może sie połączyć z silnikem :?: Masakra nie wiem jak to ugryść poprostu żaden komuter nie widzi mojego komputera Może ktoś ma sposób :|
Opublikowano

Czy z ABS się połączy?

Jakim komputerem się łączysz?Niektóre potrzebują zasilania na gnieździe,a w wielu egzemplarzach BMW go nie ma i trzeba samemu podpiąć.

Opublikowano
Czy z ABS się połączy?

Jakim komputerem się łączysz?Niektóre potrzebują zasilania na gnieździe,a w wielu egzemplarzach BMW go nie ma i trzeba samemu podpiąć.

wiem tylko tyle że z abs sie łączy tylko nie widzi slinika

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam ponownie wczoraj byłem u mechanika i ten stwierdził że mam walniętą sonde.Wykręcił świece zapłonowe i wszystkie były czarne osmolone.Po dostaniu sie do sondy okazało sie że przewód przy sondzie był urwany.Czy ten kabel od sondy mógł mieć związek z ciężkim zapalaniem rano oraz z kiepskim wyglądem świec?
  • 6 lat później...
Opublikowano

Witam Posiadam BMW 2001 320ti. 2001r. 175000 km na gaz.

Problem zaczął się zimą bmw ciężko pali podczas rozruch potrafi kręcić do 10 sekund. Ale za każdym razem odpala i przy tym potrafi strzelić z tłumika. Niestety to nie wszystko gdyż podczas jazdy na rozgrzanym silniku gaśnie raz na jakiś czas czy to na benzynie czy to na gazie. Po podłączeniu do komputera wskazuje błąd sondy l. jeden z 2 że się nie uruchamia. Silnik nie stracił mocy nie bierze oleju. Wymiany oleju i filtrów robię co 15 tyś km. NIgdy to się nie działo co to może być.

Proszę o pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.