Skocz do zawartości

328i problem z odpaleniem i niegasnącka kontrolka ASC


subway

Rekomendowane odpowiedzi

Witam miałem dziwną sytuacje otoz po pracy autko postalo i ostygło..pozniej po 2h wsiadam odpalam..a tu zaskoczenieu długo kreci i ledwo załapał silnik...ok myusle spoko odpaliło...ale pozniej patrze ze kotrolka ASC nie gasnie i nie reaguje na przycisk ASC... inne kotrolki wporzadku.

Objaw kolejny zanim sie silnik porzadie rozgrzal sgasl mi na swiatłach..ledwo odpalilem...i strasznie kiepsko sie wkrecal na obroty dopiero po 3k rpm cos bylo czuc ze mam 6 sylindrow...o co chodzi??NIe mielem takiej akcji wczesniej..

Wszystko dziala prawidlowo ....jedyne co pamietam to ze zatankowalem na czyms w rodzaju stacji tesco przed ta akcja...a po 20km takie jaja...czy to moze byc przez paliwo??

Prosze niech ktos poradzi czemu ASC sie nie wylaczala i czemu takiego mula dostal samochod? Czy to grozne?

Wydawalo mi sie tez ze z tłumika wydobywa sie znacznie glosniejszy bas....na wlaczonym odpialem przeplywke i zatrzeslo nim omalo nie zgazl...pozniej podlaczylem i zrobil to samo czyli przeplywka powinna byc ok...

Pozdrawiam czekam na komentarze!!

Edytowane przez subway
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe nie miałem wyjścia..pchać nie chciałęm..ale poważnie czytam właśnie o jakiejś lince na przepustnicy od ASC czy wiecie coś na ten temat? Mogła spaść albo coś i komp wariujeje.....odcina paliwko i dlatego takiego mula auto lapie?

Na kompa nie mam jak podjechac do poniedzialku minimum...

Mial ktos podobna sytuacje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co, z tym ASC to niekoniecznie jest problem. generalnie jak jest jakaś usterka, to włączają się różne kontrolki. Nie wiem czemu, ale jakoś tak dziwnie komputer sygnalizuje błędy. może inni się wypowiedzą.

 

Ja miałem problem z pompą wspomagania: co jakiś czas na wolnych obrotach chodził nierówno, albo włączało się EML i ASC a silnik strasznie mulił, ledwo ciągnął. W końcu któregoś dnia zgasł i nie zapalił. Padła pompa wspomagania (jeśli masz takie objawy i zatankowałeś niepewne paliwo - możesz mieć ten sam problem). Po wymianie pompy paliwa problem zniknął, auto chodzi idealnie równo (250 zł pompa + 100 zł robota). Koszty niewielkie więc lepie to załatw. bo jak ci auto stanie w trasie to holowanie cię zabije :-)

e36 320i

e39 525i

f36 428i

f15 40d - obecnie

e30 330i - w trakcie budowy


http://www.wheelandsteel.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, to już jakiś trop... zatankowałem nie pewne paliwo..dzisiaj zatankowałem specjalnie 2 raz na tej samej stacji te paliwo...tylkoi tym razem 98 a nie 95 narazie jest ok..od tamtego czasu jak mialem akcje z ASC nie pojawiła sie ona ponownie... jezdze tylko w miescie narazie wiec nie zabije jak juz:)

Ale za 2 tyg mam wizyte u mechra i bedziemy dłubać zeby wszystko co trzeba porobic...jak sprawdzic pompe paliwa? Wystarczy komp czy jakies inne metody? Bo jak ma mi ---------- niedługo wolę ja wymienic za wczasu..

Dziekuje za odp. mam nadzieje ze uda mi sie uporac z fochami auta i wreszcie zaczac sie tylko cieszyc a nie ciagle coś...Pozdrawiam i szerokości :)

nie przeklinaj :nienie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.