Skocz do zawartości

E60, 2006r.!! NIEPOKOJĄCE!! POTRZEBNA PILNA PORADA!!


s2izula

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chodzi o BMW e60, 520d z roku 2006r. Przebieg: 180 tys.km.

Niepokoją mnie dwie sprawy.

Pierwsza to taka, że auto odpala tak, gdzieś po 2-3 sekundach. Owszem, że może się to wydać śmieszne, lecz 2-3 sekundy w trakcie czekania w aucie, aż silnik zaskoczy-To trochę długooo. Moim zdaniem powinna odpalać od "strzała". Moje pytanie w związku z tym brzmi, aby zniwelować ten problem-To słyszałam, że wgrywa się bodajże mapy wtrysku, aby dostarczana była większa dawka paliwa na odpalenie silnika i wtedy problem znika. CZY JEST COŚ TAKIEGO, czy jestem w błędzie? Jeśli jest, to gdzie ja to mogę wykonać (dodam, że jestem ze Śląska) i ile kosztuje wgranie takiej mampy(programu)?

Drugi problem:

W trakcie postoju na zapalonym silniku, wciskam sprzęgło i lekko podnoszą się obroty. Czy to normalne? Czy tak się dzieje w modelu e60?

Proszę o poradę. Z góry dzięki.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączałeś auto pod kompa? Sprawdzałeś czy nie ma błędów? Może po prostu świece się kończą, bądź sterownik świec jeśli chodzi o odpalanie.

BMW to jest to co lubię najbardziej! Freude am Fahren!

http://img.userbars.pl/120/23959.gif

http://img153.imageshack.us/img153/6728/aaad.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam rowniez E60 2.0d 2006r. 140tys mil przebiegu.

Drugi objaw z obrotami na sprzegle to rzecz normalna w E60.

(na postoju bez sprzegla zmniejsza obroty powody: 1* mniejsza spalanie 2* ochladza turbine przed zgaszeniem silnika (poczekac z 30sek)

 

Pierwszy objaw stawiam na swiece, Ja czekalem po nacisnieciu guzika 2sek zanim zalapal silnik. Zmienilem swiece.

Teraz dziala mi jak nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ze gorzej pali moze byc powodem zmeczonego rozrusznika .

 

W mojej bylej 520d ktora odkupił odemnie moj kolega tez byl taki problem .

 

Nie zdawalismy sobie sprawy ze to moze byc konczący sie rozrusznik , az do momentu az nie odpalila wcale .

 

Diagnoza byla jednoznaczna - rozrusznik . Zostal naprawiony i auto pali od strzalu .

 

Powód moze byc tez taki ze jest słaby akum badz swiece zarowe nie maja juz mocy .

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

mysle ze wiem co masz za problem!

Masz po prostu slaby Akmulator.

Mam obecnie ten sam problem i zakupilem juz nowy akmulator, ale jeszcze trzeba do :) jechac i zarejestrowac go w komputerze auta.

Mam tez zepsuty sensor (IBS) tgzw.( inteligentny batterie sensor) jest to kabel (cienki, czarny przy akmulatorze - pol) ktory podaje stan naladowania akmulatora, wedlug niego

alternator laduje wiecej lub mniej akmulator samochodu. :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.