Skocz do zawartości

E60, 2006r.!! NIEPOKOJĄCE!! POTRZEBNA PILNA PORADA!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Chodzi o BMW e60, 520d z roku 2006r. Przebieg: 180 tys.km.

Niepokoją mnie dwie sprawy.

Pierwsza to taka, że auto odpala tak, gdzieś po 2-3 sekundach. Owszem, że może się to wydać śmieszne, lecz 2-3 sekundy w trakcie czekania w aucie, aż silnik zaskoczy-To trochę długooo. Moim zdaniem powinna odpalać od "strzała". Moje pytanie w związku z tym brzmi, aby zniwelować ten problem-To słyszałam, że wgrywa się bodajże mapy wtrysku, aby dostarczana była większa dawka paliwa na odpalenie silnika i wtedy problem znika. CZY JEST COŚ TAKIEGO, czy jestem w błędzie? Jeśli jest, to gdzie ja to mogę wykonać (dodam, że jestem ze Śląska) i ile kosztuje wgranie takiej mampy(programu)?

Drugi problem:

W trakcie postoju na zapalonym silniku, wciskam sprzęgło i lekko podnoszą się obroty. Czy to normalne? Czy tak się dzieje w modelu e60?

Proszę o poradę. Z góry dzięki.

Pozdrawiam.

Opublikowano
Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Jedynie świeci się ręczny, ale to dlatego, że były zmieniane klocki przód i tył, także to już nie ingeruje w ten problem o, którym pisałam...
Opublikowano
serwis M-auto w Katowicach

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Witam

 

Mam rowniez E60 2.0d 2006r. 140tys mil przebiegu.

Drugi objaw z obrotami na sprzegle to rzecz normalna w E60.

(na postoju bez sprzegla zmniejsza obroty powody: 1* mniejsza spalanie 2* ochladza turbine przed zgaszeniem silnika (poczekac z 30sek)

 

Pierwszy objaw stawiam na swiece, Ja czekalem po nacisnieciu guzika 2sek zanim zalapal silnik. Zmienilem swiece.

Teraz dziala mi jak nowy.

Opublikowano

to ze gorzej pali moze byc powodem zmeczonego rozrusznika .

 

W mojej bylej 520d ktora odkupił odemnie moj kolega tez byl taki problem .

 

Nie zdawalismy sobie sprawy ze to moze byc konczący sie rozrusznik , az do momentu az nie odpalila wcale .

 

Diagnoza byla jednoznaczna - rozrusznik . Zostal naprawiony i auto pali od strzalu .

 

Powód moze byc tez taki ze jest słaby akum badz swiece zarowe nie maja juz mocy .

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Opublikowano

witam,

mysle ze wiem co masz za problem!

Masz po prostu slaby Akmulator.

Mam obecnie ten sam problem i zakupilem juz nowy akmulator, ale jeszcze trzeba do :) jechac i zarejestrowac go w komputerze auta.

Mam tez zepsuty sensor (IBS) tgzw.( inteligentny batterie sensor) jest to kabel (cienki, czarny przy akmulatorze - pol) ktory podaje stan naladowania akmulatora, wedlug niego

alternator laduje wiecej lub mniej akmulator samochodu. :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.