Skocz do zawartości

[e34] M20B20 problem z praca silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ponownie , mam problem z odpaleniem i praca silnika . Nim silnik odpali musi krecic jakies 7 sekund , gdy juz odpali chodzi bardzo nierówno i obroty skacza miedzy 500 a 1000 , gdy sie zagrzeje chodzi troszke lepiej . Zauwarzyłem że w gumie przepływomierza zawsze znajduje sie troszke paliwa , czy tak powinno być ? Na gazie tez obroty czasem skacza miedzy 500 a 1000 , a czasami trzyma je równo na 800 ale czuc tak jakby żucało silnikiem . Prace silnika na benzynie jak i na gazie można określić tak "pyr pyr pyr" .

Wymieniłem :

Kable

akumulator

świece

kopółke

palec

czujniki temp.

gume przepływki

uszczelki kolektora dolotowego i wylotowego

termostat

itp.

Spotkał się ktos już z takim przypadkiem ??

Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam

Opublikowano

Nie może znajdować się nic ciekłego w gumie dolotu jak i w całym dolocie. Tamtędy idzie powietrze i jedynie co możesz mieć to lekki nagar.

 

Zapytam na wstępie, bo nagminnie to występuje... W którym miejscu założony jest mikser do którego dochodzi LPG w stanie ciekłym (taki pierścień aluminiowy), i czy nie przypadkiem przed gumą do przepustnicy, albo co gorzej przed przepływomierzem ??? (takie cuda też widziałem :shock: )

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Podepnę się pod temat bo też mam ten sam problem. Z tym, że w moim przypadku czasami nie daję rady go odpalić wcale i muszę z hola :mad2:

 

Auto i silnik identyczne. Gaz i mikser przed przepływomierzem.

Byłem dziś u gazowników, powiedzieli że muszę zmienić właśnie przepływomierz bo w ten strzelało za dużo razy.

Czy jest jakaś opcja, żeby instalację przerobić i żeby gaz nie szedł przez przepływomierz ? Czy tak musi być ?

Opublikowano
mikser gazowy w m20b20 powinien byc zamontowany miedzy obudowa filtra a przeplywka tak natura gazowa nakazala!! i tak ma byc!!nie wiem Boggy ocb, no ale nie wazne !! ale jesli powymieniales to wszystko to jedynie co Ci zostalo to tylko połozyc druga przeplywke !! jedyna ostatnia opcja !!jesli na lpg wystepowaly strzaly i nie wazne czy masz czy nie klape natystrzalowa i tak przeplywka mozgla ulec uszkodzeniu... a paliwo w gumie !! hmmmmm...?? nie wiem moze to nagar o jego zapachu badz olej !! jak uszczelniacze ?? i czy auto na lpg strzela??
czesci e30 !!!! [email protected] kom.514966488 WuWua stolica
Opublikowano
zeby nie strzelalo masz 2 wyjscia blos ktory nie strzela badz sekwencja , i tylko tyle oba rozwiazania sa kosztowne tak wiec kup z 5 przeplywek i niech wali a ty zmieniaj i zmieniaj ... chyba ze zamontujesz klape ale ona 100% pewnosci ci nie da :P pozdrawiam
czesci e30 !!!! [email protected] kom.514966488 WuWua stolica
Opublikowano
Co do przepływki w m20 to jak strzeli to tylko uszkodzi ten czujnik temperatury zasysanego powietrza lub skrzywi klapke ale elektronice sie nic nie stanie ( w tedy kleszcze i wyprostowac jak nalezy ) , jezeli auto ma przebyte wiele to jedynie sciezki w przepływce mogły sie wytrzec ( te czarne po których ruszaja sie styki) . Przyczyna paliwa w gumie okazały sie lejace wtryski i dla tego ciezko pali (zalewa swiece) . Blosa juz mam teraz tylko musze znalesc czas na jego montaz .
Opublikowano

A blosa montuje się przed czy za przeplywką?

chce zmienić przepywke i na blosa chyba też się skuszę skoro ma to działaś lepiej i mniej awaryjnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.