Skocz do zawartości

Brak mocy, gdzie szukać, nowe turbo i nastawnik E39 525 '98


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Od pewnego czasu moja bunie jest mułowata, wymieniłem w niej olej i wszystkie filtry jednocześnie dając do czyszczenia układ wtryskowy systemem Pro-Tec (luty 2010). Nic to nie dało auto jest żywe dopiero przy 2500 obrotów. Niestety nie miałem czasu ani funduszy aby coś z tym zrobić. W sierpniu 2010 padł mi nastawnik dałem go do regeneracji i chodzi ja żyleta dawka paliwa prawie nie odbiega od zadanej wartości. Jednaka auto dalej muli. Zregenerowałem turbosprężarkę w Turboteku 1720 zł. Auto jest troch e żywsze w szczególności, gdy turbo zacznie zadzierać pazur ale dalej do 2500 się nic nie dzieje. Dodam że po regeneracju turbiny miałem czyszczony silnik wymieniane filtry i zmiana oleju na CASTROL EDGE 5W30 Longlife 5W-30. I już mi ręce opadają bo nie wiem o co chodzi. Podczas wymiany nastawnika sprawdzali mi pompę paliwa i jest w dobrym stanie i dodatkowo wymienili pompkę w baku. nie mam włożonego żadnego chipa.

Ma ktoś jakiś pomysł gdzie można auto przetrzepać i znaleźć przyczynę?

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Miałem taki sam problem u mnie tds-ie rok 97 wystarczyło przeczyścić przepływomierz i inny samochód.
Opublikowano

Właśnie jestem po czyszczeniu przepływki. W sumie to nie była mocno brudna, przetarłem ją szmatką z grubsza i potraktowałem chemią:), bo nie chciałem uszkodzić jej w środku. Te blaszki, czy tez druciki wewnątrz wyglądają bardzo delikatnie. Przetarłem też metalowy element wewnątrz przepływki, ten od strony wtyczki i zacząłem skręcać wszystko do kupy.

 

ZERKNĄŁEM NA TURBINĘ, gdyż mam ją po regeneracji od około pół roku i byłem ciekawy jak wygląda i co się okazało. Opaska na wylocie z turbo nie była przykręcona. Wisiała na turbinie, a wąż gumowy idący do przepływki trzymał się jedynie siła swojej elastyczności na brzegu turbiny :((((.

Po skręceniu wszystkiego do kupy, auto zbiera się od 1700, a nie jak wcześniej od 2300 obrotów . Nie wiem czy czyszczenie przepływki coś pomogło ale na pewno zamontowanie poprawnie wyloty z doładowania turbo , tak :).

 

Niech mi jeszcze ktoś napisze, gdzie dokłądnie w inpie można skontrolować pracę przepływki, chodzi mi jak się nazywa ten parametr bo resztę to sobie znajdę.

Opublikowano (edytowane)

Odczyty bez wpiętej przepływki.

 

http://i53.tinypic.com/23u75lu.jpg

 

a tak wygląda z wpiętą przepływką, czyli wnioskuje że to to tylko nie wiem czemu jest taka duża wartość.

 

http://i53.tinypic.com/11h5sgp.jpg

Edytowane przez DZWILU88

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.