Skocz do zawartości

730D z 1999 roku nie pali.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem ostatnio jechałem jak w temacie bejcą i mi silnik zgasł gdzieś przy 150km/h zanim wrzuciłem na luz to trochę tak podjechałem do tej pory mi się cos takiego nigdy nie zdarzyło wymianą płynów i kasowaniem inspekcji sam się zajmuje samochód ma około 260 000 km przebiegu do tej pory absolutnie nic się nie psuło zjechałem na pobocze i samochód zachowywał się tak jakby niedostawał paliwa po prostu zero dymku i nie łapał podczas odpalania zdjąłem przewód od powrotu i paliwo leciało po przekręceniu na zapłon bez żadnych problemów więc na listwie paliwo musi być wychodzi na to że wtryski się nie otwierają po tym zabiegu autko odpaliło na jakiś czas chodziło bardzo równo i podczas gazowania nie kopciło wiec problem z rozrządem też odpada po krótkim czasie zgasło i do tej pory nie odpaliło przeglądnąłem wszystkie kostki łączące i jest ok. komputer nie pokazuje żadnych błędów poza tire controller interactkiwe czy cos takiego wiec cos nie pasi z ciśnieniem w kołach ale to mi się wyświetla od początku jak ją kupiłem.

Odłączałem akumulator, przepławkę, kasowałem inspekcję i nic to nie dało.

Może ktoś z was spotkał się z podobnym problemem albo ktoś ma jakiś pomysł byłbym bardzo wdzięczny bo inaczej będę musiał ją zawieść do serwisu :? .

Acha jeszcze ostatnio bardzo dziwnie się zachowywała podczas ostrego butowania nie puszczała w ogóle dymku nic a w wcześniej puszczała chmurkę taki pyłek po wciśnięciu gazu do podłogi a potem było już czysto, nie wyczułem żadnych spadków mocy ciągnęła super.

Opublikowano
Nie wiem do końca, czy mogłoby to być to, ale gdy padnie choć jeden wtrysk to moduł nie steruje już pozostałymi. Przeważnie auto nie chce wtedy odpalić, lecz podczas jazdy niesłyszałem. Ale niewykluczam tego.
Opublikowano
Wczoraj posiedzialemprzyniej jeszcze troche pomierzylem opór na wtryskach i na wszystkich bylo 0,8 oma ale to nieznaczy ze ktorys z nich niejest zepsoty zaowarzylem jeszcze braki kwadracikow na wyswietlaczu i to sie pomalu regenerowalo tylko w jedym miejscu juz teraz brakuje czy to moglo byc spowodwane slabym napieciem z akumulatora bo jak mi sie na trasie zepsola to krecilem rozrusznikiem az mi akumulator padl we wtorek wioze ja do serwisu do Bialegostoku.
Opublikowano

Zainteresował mnie twój problem!

Mam ten sam silnik (przebieg 225 tys.) i od jakiegoś dobrego tygodnia zauważyłem u siebie nierówną - szarpaną pracę silnika, szczególnie gdy jest zimny i na wolnych obrotach. Jakby nie dostawał w pełni paliwa. Poza tym ciągnie OK. Czuję, że szykują się problemy z wtryskami.

Ma ktoś namiary na fachowca od wtrysków Common Rail?

Podobno ktoś w Poznaniu już je regeneruje.l

Opublikowano
Czy to szarpanie występuje również w trakcie ruszania i przyśpieszania z niskich obrotów, czy tylko nierówna praca na biegu jałowym która powoli się stabilizuje?

 

Dokładnie tak bywa!

Nie cały czas, ale się zdarza!

Opublikowano
od razu chciałem to napisac,ze pompa ale poniewaz nigdy nie miałem zadnego diesla , to siedziałem cicho :D u mnie padła pompa na szczescie nie w trasie a w warsztacie podczas zmiany filtrów paliwa...pierniczone pompy ... :evil:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.