Skocz do zawartości

e46 320D 150KM rozmiar felg


andy_64

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co pamiętam to standard w E46 320 to ET47, ale ET34 powinien pasować, aczkolwiek będzie parę mm wystawać, zasada jest taka:

czym niższe ET tym więcej będą wystawać na zewnątrz.

Poszukaj na forum kwestie związane z "ET" był opisane wraz z wskazówkami wizualnymi.

Z jakiego modelu masz te felgi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, podepnę się pod temat :) . Od miesiąca jestem posiadaczem 320d 150PS sedan 2003 rok i przymierzam się do zakupu zimówek. Myślałem że jestem skazany na alufelgi 16 cali :roll: (z tego co mi wiadomo po lifcie w modelu 320d zwiększyła się średnica przednich tarcz z 286 mm do 300 mm i 15nastki byłyby za małe). Trwałem w takim przekonaniu aż coś mnie tknęło i znalazłem auto którym byłem zainteresowany: http://allegro.pl/item1169521842_bmw_320i_e46_2002r_170km.html - poliftowe 320benz 170PS z założonymi oryginalnymi 15stkami BMW. Nie wydaje mi się aby hamulce w 170konnym 320benz były mniejsze niż w 150konnym 320d choć oczywiście mogę się mylić :roll: dlatego proszę o rozwianie moich wątpliwości danymi (jaka szerokość 15nastki oraz ET byłyby odpowiednie do mojego auta) lub osobistymi doświadczeniami :8) Z góry dziękuję

PS co do ET przy alufelgach 16cali w e46 to standardowe 47 są dość mocno schowane w nadkolach, przy ET 20-25 alufelga jest prawie równo z błotnikiem co w moim przekonaniu wyklucza np. zastosowanie opon 225/50/16 natomiast w przypadku zimówek wydaje mi się że lepiej byłoby pozostać przy fabrycznym ET 47 lub np ET 34 (chyba tak jest w E90). Nie wiem jak to się ma do nowoczesnych aut z "systemami" :roll: ale dawna szkoła mówi że na zimę zakłada się węższe opony na felgi o mniejszym odsadzeniu :) chodzi o rozkład masy i takie tam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale dawna szkoła mówi że na zimę zakłada się węższe opony na felgi o mniejszym odsadzeniu :) chodzi o rozkład masy i takie tam :wink:

 

Chodzi o mozliwosc zalozenia lancuchow, to jest glowny powod wysokiego ET i waskich opon. Zreszta jezeli chodzi o opony zimowe, to od czasow starej szkoly sporo sie zmienilo, dzis mocne samochody maja fabrycznie bardzo szerokie zimowki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.