Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mój problem polega na tym ze jak na 5 biegu tak od 100km/h przyspieszam szybko (pedła do deski) skacza mi gwałtownie obroty wchodza na czerwone a samochód powoli przyspiesza.Dodam ze jest to 525 tds.Prosze o pomoc.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Na mój gust to objaw ślizgającego się sprzęgła...

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Opublikowano
Tak i myślałem bo usłyszałem taka odpwiedz od jedenje osoby.Lecz moze koledzy wiecie czy to duży koszt zebym nie został nabity w butelke jak cos.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Lecz moze koledzy wiecie czy to duży koszt zebym nie został nabity w butelke jak cos.

Zadzwoń do ASO i zapytaj ile kosztuje sprzęgło. Przypuszczam że coś koło 700 PLN za komplet (oczywiście oryginał który wytrzyma następne 200 tys km). A robocizna nie mam pojęcia - jeśli w ASO to dużo, a jeśli u Twojego mechanika to się go zapytaj i oceń czy jesteś gotów tyle dać... :wink:

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Opublikowano
Jeśli chcesz jeżdzić długo tym autem to kup oryginał,a jeśli nie to wymień okładziny na tarczy sprzęgłowej koszt 180zł z wymianą.Ja zawsze obijam tarcze i nie ma problemu.Okładzina 120zł,wymiana zależy od mechanika,u mnie 60zł,u znajomego :D
Opublikowano

Koszt kompletnego sprzęgła to około 700 zł oryginał - mniej powinieneś zapłacić kupując na austausch, czyli zwracając swoje stare w servisie BMW.

Ja zaś za wymianę sprzęgła liczę od 200 do 250 zł w zależności od modelu i typu silnika.

Okuwanie tarczy sprzęgłowej można już fachowo wykonać za 70 zł. ale w Twoim aucie jest już nowsze rozwiązanie koła dwumasowego w związku z czym polecam nowe, gdyż zywotność docisku i łożyska oporowego nie jest długa. Nie warto póżniej płacić za kolejny demontaż skrzyni, żeby zmienić coś co mogłoby być wcześniej zmienione. Przy wymianie sprzęgła niech mechanik zwróci uwagę na kołek w skrzyni po drugiej stronie siłownika sprzęgłowego, czy nie jest pęknięty lub mocno wydarty. Kołek ten jest pod łapą łożyska sprzęgłowego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.