Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

u mnie też tak było i powiem że zacznie się to nasilać ...

po kolei wymieniłem paski .. chwilę było spokój potem znowu to samo , no to do wymiany poszły rolki , nie pomogło ....

aż zaczęło skrzypieć non stopo potem stukać i przyszła pora na koło pasowe .... i jest spokój...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Koło pasowe, napinacz albo czas paski wymienić.

 

Jak sprawdzić wymienione rzeczy? Nie chce wymieniać wszystkiego

 

 

Tak na 100% kończy ci się koło pasowe (dwumasa) .

Na pracującym silniku popsikaj na nie WD40 , jeżeli nastąpi cisza podczas gaszenia , to masz potwierdzenie . Oczywiście WD40 nie naprawi usterki :( , po paru minutach hałas powróci . Tak jak pisze kolega usterka będzie się pogłębiała , jest dość typowa w tym modelu .

Koło tylko i wyłącznie dobrego sprawdzonego producenta , inaczej kłopoty ! Ktoś w podobnym temacie podawał markę , oryginał ~1500zł , rozsądna podróba ~800zł .

Opublikowano
Tak na 100% kończy ci się koło pasowe (dwumasa)

No to koło pasowe czy dwumasowe koło zamachowe? Bo to jakby z dwóch różnych stron silnika - pasowe z przodu a dwumas z tyłu przed skrzynią...

http://i983.photobucket.com/albums/ae312/piskozub/DSC_0947c.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.