Skocz do zawartości

Problem z układem chłodzenia w 540 model e39


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie jestem do końca pewny, bo nie wiem, który masz rocznik auta.

Ale przypuszczam, że problem u Ciebie tkwi w termostacie, który nie wykluczone, że jest już nowego typu.

A mianowicie zwróć uwagę, czy na korpusie termostatu jest wtyczka.

Służy ona bowiem do doprowadzenia zasilania do grzałki elektrycznej wewnatrz termostatu ułatwiajac tym samym jego otwarcie.

Jeżeli ta grzałka w termostacie bedzie padnięta, to termostat otwiera sie zbyt późno, co powoduje już zagrzanie się płynu, wzrost ciśnienia w układzie itd...

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Ja miałem podobne problemy, do tego stopnia, że pękła chłodnica. Wymieniłem termostat i częściowo pomoglo lecz ciśnienie byo jeszcze duże. Po wymianie płynu stosunek 1:1 koncentrat z wodą [wcześniej miałem 80% wody] ciśnienie mocno spadło. Jednak przewody od chlodnicy jeszcze mam b.twarde - być moż jest to norma przejechałem tak ok.10 tyś.km i jest bez zmian.

UIHZ9556.JPG

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.