Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie kolego. To łożysko jest osadzone w piaście wału korbowego i ma za zadanie podpierać czop wałka sprzęgłowego skrzyni. Jeżeli wał korbowy w automacie i manualu ma te same numery to łożysko to będzie miało wymiar jak w każdym m20b25 czyli 12x32x10 i nie trzeba zmieniać tego łożyska.
Opublikowano

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

no i lekki problem sie pojawił.

Skrzynia zeswapoowana - juz siedzi 5spd getrag.

No i jest muka - sprzeglo nie wysprzegla. :? Na zapalonym silniku nie da sie jedynki (lub zadnego innego biegu wrzucic), a przy probie wbicia na sile samochód zaczyna sam startowac. Podejrzewałem wysprzegliki, ale sa juz pozakładane nowe. Sprzeglo jest po regeneracji.

Podejrzewam docisk - wg realoem jest inny jego nr niz w 325i, ale nie wiem

ma ktos jakis pomysł??

 

PS. Chce ktos kupic automat do IX'a?? :D

Opublikowano

no i problem rozwiazany.

Wszystko hula jak należy - w porównaniu do automatu to z 5spd 325ix jest zupelnie innym samochodem. Czas pracy to ok 8h jezeli ma sie wszystkie czesci i przewody.

NAPRAWDE WARTO!!!

Opublikowano

izdebo mam do Ciebie ogromną prośbe.. Jeśli możesz to napisz mi kosztorys zakupionych części, co musiałeś wymienić po kolei i jakie są wrażenia z jazdy na manualu(przyspieszenie i sama jazda iX-em)??

Pozdro

Opublikowano

Hmm, kosztorys.

Wiec:

Skrzynia kpl ze skrzynka rozdzielcza,pedałami - 1000zl

kpl wysprzeglik i pompa - 160 nowe

sprzeglo z kolem zamachowym - 150zl-uzywka

regeneracja tarczy sprzegla na okladzinie organicznej - 200zl

tarczka na kolo zamachowe i lozysko pilotujace - 100 nowe

lozysko wicyskowe 150 zl nowe

przewody do wysprzeglika 50 zl nowe

oleje, plyny ok 100 zl

 

robota - - ????

Tak to sie prezentuje.

Wrazenia z jazdy są takie, ze jezdzisz zupelnie innym samochodem. Przyspieszen nie mierzlem, bo bez turbo pod maska nie ma co sie spinac. Ale frajda ogromna. Spalanie takie samo jak w automacie - bo ja mialem automat z rozlaczonym napedem przednim. Wiec teraz mam manual z zalaczonym 4x4, i jest genialnie.

 

Naprawde sie opłaca. Roboty duzo, ale dla ogarnietego czlowieka idzie to skonczyc w jeden dzien.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.