Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam dosyc zagadkowy problem i prosze o pomoc i sugestie

Do rzeczy: Mam BMW 318ti z 1999 roku silnik M44 przebieg 115 tys mil tj. 170 tys km.

Wszystko chodzi cacy poza porannym powtarzam tylko porannym rozruchem ciezko odpala tak jak by nie mial ssania proste prawda?? Otoz nie....

Sprawdzalem wszystko wiec co sie okazalo: Do wymiany byl czujnik pozycji walka rozrzadu poza tym: swiece w porzadku nowki, kable dobra nowki, silnik krokowy dobry czyszczony, pompa paliwowa dobra, komputer nie pokazuje zadnych ...ale to zadnych bledow i co i D..a! Rano znow problem meczy sie..... Aha nawet przekazniki odpowiadajace za ssanie i temperature wymienione na nowe.... nie mam pojecia co to???????????????

Bylem u mechanika i powiedzial mi nastepujaca teorie:

Szklani badz jak kto woli kieliszki popychaczy moga sie sypac i zalecil mi najpierw plukanke silnika i zalanie go nowym olejem gdyz uwaza ze moze byc tam zasyfionny i nie dostaje oleju stad ciezko ruszyc zawory no i to przyczyna?

Co myslicie potrzebuje jakis madrych porad alternatywy na ta teorie lub potwierdzenia jej....

Pomocy......

Opublikowano
Bylem u mechanika i powiedzial mi nastepujaca teorie:

... zalecil mi najpierw plukanke silnika i zalanie go nowym olejem gdyz uwaza ze moze byc tam zasyfionny i nie dostaje oleju stad ciezko ruszyc zawory no i to przyczyna?

Co myslicie potrzebuje jakis madrych porad alternatywy na ta teorie lub potwierdzenia jej....

Pomocy......

 

Hehehehe :roll: bez komentarza. Poszukaj innego mechanika.

Ciężko gdybać, ale moja podpowiedz na poczatek, to czujnik wałka który wymieniałeś i to jaki wstawiłeś teraz ???

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.