Skocz do zawartości

X5 35D 2010 reklamacja


otokar45

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.Od niedawna posiadam BMW X5, niestety od momentu wyprowadzenia z salonu mam znim

same problemy. Wizyta w serwisie nie przyniosła żadnych zmian - nadal są te same usterki, chociaż

w serwisie twierdzą inaczej ( zgodnie z powiedzeniem "ręka rękę myje" czy jakoś tak ).

Moje pytanie: Czy jest niezależny rzeczoznawca ( respektowany przez BMW ), który wyda opinnię o stanie technicznym samochodu?.

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dziękuję za informacje i zainteresowanie

Samochód od początku jest niestabilny tzn. jakakolwiek nierówność na drodze ( minimalna koleina, przechył drogi, itd. ) powoduje samoczynny skręt samochodu, tak samo jest przy hamowaniu ( niemalże wyrywa kierownicę z rak ).

Funkcja jazdy w trybie "S" jest nie aktywna ( nie ma żadnej różnicy w dynamice jazdy, zmianie biegów )

Drgania przenoszone na podłogę, kierownicę która dodatkowo bardzo ciężko "chodzi".

Proszę odpowiedzcie: czy to co wymieniłem to wady, czy może typowe dla tej marki i modelu ( za ponad 300 tys PLN ). iam

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz koła 20" i niski profil opony +RUN FLAT to niestety będzie taki problem na naszych PL drogach.

Przejedz się np. do Niemczech na ich AutoBAN i zobaczysz ze jak ręką odjął - wszystko będzie OK.

Wszyscy co posiadają w samochodach opony szersze niż 205 muszą liczyć się z problemami na naszych drogach głównie w koleinach.

Trzeba podziękować TIRą jeżdzą przeładowani i ciągle na CB dopytują się czy droga czysta itp. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 9 miesięcy temu...

Aktywny układ kierowniczy powoduje korygowania lekkie toru jazdy ,ma pomagać jeździć .

Mam 19 285 z tylu i 255 z przodu . Czasami ma to samo ale to jest normalne na koleinach głębszych.

Skrzynia w trybie s podnosi obroty o jakieś 500 przezuca biegi znacznie wyżej ,szarpie lekko przy zmianie i hamujac obniża biegi na niższe np.przed zakretem dla utrzymania wyższej dynamiki jazdy na zakretach.

Co do cieżko pracującej skrzyni może masz adaptive drive który utwardza układ kierowniczy dla lepszego panowania auta w zakretach i na prostej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Jeśli brałeś na firmę to sprawdź w gwarancji czy nie wyłączyli rękojmi. Jeśli nie to złóż oświadczenie skierowane do sprzedawcy o odstąpieniu od umowy. Zakładam, że samochód w Polsce kupiony. Teraz piłka jest po ich stronie. Teoretycznie powinni zwrócić równowartość ceny. Mogą jednak, co jest normą, usunąć wadę. Teraz to tylko kwestia dowodowa. Dobry rzeczoznawca powinien stwierdzić wadę. Później wezwanie do zapłaty. Ewentualnie Sąd. Niestety opłata będzie spora...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam X5 3.0SD rok2009,salonowa i nic takiego jak opisujesz się nie dzieje,jedyne co mnie wkurza to szumy wiatru na drzwiach przy prędkościach około 200km/h,podobno to taki urok tego auta.

 

A jak miałby się zachowywać "kredens" na kołach, szumy w Suvach to norma. :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.