Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :)

 

Mój problem objawia się w taki sposób, że autko w ogóle nie mam mocy w całym zakresie obrotów (nie przypomina to objawów zepsutej przepływki), a dokładniej BMW ma blokadę obrotów na postoju, czyli nie da wejść silnikowi powyżej 3800obr (dojść do tych obrotów mogę jedynie na jedynce, bo na dwójce jest już za mało mocy). Tak samo wygląda sytuacja podczas jazdy, tak jakby to ograniczenie się nie wyłączało i cały czas działało. Dodam jeszcze, że podczas ostatniej próby zapaliły się kontrolki układu hamulcowego i kontroli trakcji i ciśnienia w kołach ( próbowałem inicjować ale wyskakuje błąd IC-ID 35) Może to ma coś wspólnego z brakiem mocy?? :/ ABS działa

 

Jakieś pomysły? sugestie?

Opublikowano

prawdopodobnie uruchomił się tryb serwisowy w związku z awarią hamulców - podpięcie pod komputer na prawdopodobnie wyjaśni sprawę.

Pozdrawiam

Opublikowano

Co do systemu anty poślizgowego, pomogło skasowanie błędu, ale z silnikiem dalej nie mogę sobie poradzić.

Występują 2 błędy:

41AB 41AB boost pressure sensor

3F01 3F01 boost pressure sensor, Signal

 

Dodam jeszcze, że w live dacie na wykresie Air mass występują jakieś duże wychylenia ponad normę około 2000 a max dozwolone jest 650, to samo w desire air-mass

 

Ktoś może to rozszyfrować?

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Prawdopodobnie pompa paliwa ciśnienia wstępnego do wymiany ale to trzeba dogłębnie zdiagnozować komputerem.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

Co do braku mocy, najprawdopodobniej zepsuty jest czujnik ciśnienia który znajduje się z tyłu na kolektorze, zaraz idę rozbierać może styki zaśniedziały.

 

 

Teraz większym problemem jest to, że samochód nie odpala. Wyskoczyłem na moment do miasta, przyjechałem zgasiłem i po 3h chciałem schować go do garażu, już nie odpalił tzn. silnik kręci ale nie zapali.

Błąd który wyskoczył:

4A63 ews manipulation

Opublikowano

Muszę cie zmartwić :P , bo wszystko naprawiłem :!: , czujnik miał jakiś styk niełączący (wystarczyło przeczyścić), a co do odpalania zrobiłem tak jak w tym temacie viewtopic.php?f=97&t=121947

wszystko działa jak należy, jeszcze mam mały problem z DTC, ale to zobaczę jak będę miał czas

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

witam panowie otoz rozwiazalem problem z bledem ``4a63`` programem INPA mam e46 320 d w autku byl ten blad krecilo rozrusznikiem i oczywiscie nie odpalalo zeby to naprawic w inpa ... potpinamy lapa z obd ,przekrezamy zaplon odpalamy inpa wybieramy model w moim przypadku e 46 (jesli w waszej inpa nie ma e46 wybierzcie e81,e82,e88 czyli bmw seria 1 )

1 .wybieramy silnik

2 .wybieramy model silnika (w moim przypadku dde 5.0 for m47 ,musicie znac swoj model silnika jesli korzystacie z wersji bez e 46 bmw 1 ma te same kody wybieramy nasz np dde5.0 m57 pisze version do not match malfunction possible klikamy ok)

3. wybieramy ``activate``( u mnie jest pod f5 u was moze byc inaczej )

4. wybieramy ``ews``

5. wybieramy ``reset`` wyskakoje in progres klikamy ok

6.wracamy do glownego menu czyli ; back ,back,back ;zamykamy inpa wylaczamy zaplon wyjmujemy nasze zlacze obd z gnazda przekrecamy zaplon i odpalamy ...a autko odpala :)) (WAZNE !!! zeby zrobic to w dokladnie w tej kolejnosci i nie wylaczac zaplonu ani nie wypinac obd wczesniej niz opisalem poniewaz EWS nie zresetoje sie )

po udanum zabiegu podlaczamy sie jeszce raz kasojemy blad i juz po wszystki czytamy jeszcze raz no ,,fault codes found,,,, zrobione odpala i nie ma bledow :))

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.