Skocz do zawartości

2,5tds grzeje sie przy duzych predkosciach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pytanie w sprawie auta kolegi. Jest to bmw e39 2,5 tds z roku 1998. Auto przy normalnej jezdzie do 120-130km/h trzyma elegacko temprature 90stopni ale gdy tylko przyspieszy do 150-180 auto momentalnie sie gotuje!! wskazowka nie wzrasta po trochu tylko odrazu na czerwone pole! wymieniona zostala pompa wody termostat na nowy a viskoza zostala zrobiona tak aby chlodzila na stale niewiem jak to jest zrobione pisze tylko to co mi mowil. Auto w korkach sie nie grzeje przy normalnej jezdzcie tak jak mowilem tez prosze o rady pozdrawiam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
A czy sprawdzana była chłodnica? Często chłodnica jest zabita, nie ma przez nią przepływu płynu i prawie nie chłodzi, przez co są takie efekty. Co do spięcia sprzęgła wiskotycznego na stałe, niestety nie jest to dobry pomysł, bo śmigło jest potężne i zabiera dużo mocy silnikowi, o hałasie nie wspominając. Zresztą nie jest to rozwiązanie problemu, wentylator powinien się włączać tylko w korkach, bo wspomaga on przepływ powietrza przez chłodnicę, podczas jazdy nie jest potrzebny. Edytowane przez mmw
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Brak przepływu powietrza przez chłodnicę, która jest zabita robalami, liśćmi i innymi zanieczyszczeniami lub mikropęknięcie głowicy, która przy wysokich obrotach pompuje powietrze do układu chłodzenia.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.