Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

W związku z próbą wyeliminowania falowania obrotów postanowiłem wyczyścić silnik krokowy. Na samym początku prac niestety się zaciąłem, gdyż kompletnie nie mam pomysłu jak go wyjąć? Możecie mi pomóc? :) Da się to zrobić jakoś bez zdejmowania kolektora dolotowego? Jak już go wyjmę, to jak powinienem go wyczyścić?

 

Pozdrawiam

http://img837.imageshack.us/img837/3526/5vk4.jpg
Opublikowano
9. Nikt nie może pouczać, piętnować innych (w tym nowych) użytkowników Forum. Tylko administrator i moderator może zwrócić uwagę, aby poszukać odpowiedzi w archiwum. Jeśli ktoś nie chce po raz kolejny pisać tego co na forum już jest, to niech w takim temacie nie pisze nic.

 

Poza tym szukałem i nie znalazłem informacji, czy da się wyjąć przepływomierz z m43 bez zdejmowania kolektora dolotowego i czy w ogóle jest to możliwe. Jeśli nie, to pragnę się dowiedzieć które śruby trzeba odkręcić aby zdjąć ten kolektor, na co uważać. Nawet w "Sam naprawiam" nie ma o tym informacji.

http://img837.imageshack.us/img837/3526/5vk4.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.