Skocz do zawartości

Mega wysokie palanie


Kyokushin

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżdżę mega eko, kompa od gazu mam ustawionego dobrze... spalił mi 17L/100.

 

Mam pytanie.

Skąd pewność, że komp jest dobrze ustawiony? Byłes u gazownika? Jeśli tak to co stwierdził, czy wszystkie czujniki z których komp od gazu zbiera dane działają poprawnie. Bo to chyba pierwsza czynność która powinien wykonać on (gazownik) bądź Ty.

 

Pozdrawiam

Mariah

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komp jest dobrze ustawiony bo sam go ustawiałem. Próbowałem różnych ustawień i za każdym razem jak ustawiam w strone eko, zniesmaczony wysokim spalaniem to pali mi jescze więcej.

Ostatnio wrzuciłem ustawienie pierwotne i i spalił mi 17 :|

Wiem że przepływomierz działa, wiem że lambda działa, byłem na diagnostyce kompa, było wszystko ok. nawet jak by było ok na kompie a źle w praktyce to na świecach bym widział że jest źle. a spala idealnie. nie wiem co z tym już robić. 17 to dużo za dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam problem ....pali jak szalona prawie 16 l/100 a pamiętam czasy jak mi nie przeraczało 8/100 w trasie...

wymnieniłem już wszystko, przepływomierz, sondę ale dalej po podłączeniu u gazowników sonda niby jest walnięta..

daj znać jak coś wymyślisz..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli elektronika oki, to niedawno opisywany był podobny temat, w E32 M30, nagle zaczął palić 28l/100. Okazało sie że łapał lewe powietrze. Także Panowie szukać czy gdzieś nie ciągnie powietrza.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przedmuchy lewego powietrza sprawdzone. Problem mam z sondą lambda. Pomimo wymiany na nową po podłączeniu się do komputera gazowego (stag 50) nie widzę odczytów pomiarowych. nie wiem w czym przyczyna. Gazownicy zwalają winę na sondę - mechanik na gazowników a ja dalej nie wiem co jest grane.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastąp silnik krokowy registrem i sprawdź spalanie, będziesz wiedział czy usterka tkwi po stronie elektroniki samochodu czy jest to jakieś uszkodzenie mechaniczne instalacji (np pęknięta membrana).

Nie ustawiaj instalacji na eco. Chyba, że chcesz regenerowac głowicę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie o dziwo po przełączeniu się na benzynę falują obroty. Na gazie nie falują ale podczas ruszania z miejsca jest tak jak by mnie ktoś za kufer trzymał a potem koło 3000 włącza się taki power że asfalt wyrywa. martwią mnie ciągle te braki wskazań sondy. Macie jakiegoś magika w okolicy Warszawy który by nie zdarł a zna się na rzeczy i na stag 50 ?

 

Janusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mogę zasugerować moje doswiadczenie z TD.Mianowicie w zeszłym roku padł mi termostat co miało negatywny wpływ na ciepłote silnika a co za tym idzie auto spalało mi przeszło o połowę wiecej paliwa i strasznie straciło na elastycznosci.Po wymianie termostatuwszystko wróciło do normy.Moze w twoim przypadku to też okaże się jakimś tropem ... :arrow:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.