Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam problem z sondą. Kupiłem uniwersalną na allegro (http://moto.allegro.pl/sonda-lambda-bmw-uniw-e30-e36-e34-e32-e38-4-przew-i1201823756.html) , po odkręceniu starej okazało się że jest inna (kable czerwony,żółty,czarny,biały w nowej 2xbiały,szary i czarny) i ni cholery nie wiem jak to rozszyfrować. Jeżeli ktoś zmieniał u siebie na uniwersalną to proszę o pomoc.

Znalazłem w necie ze stara lampda jest od siemensa i ma chyba napięcie 5V ta nowa to najpopularniejsza 1V. Czy nowa po podłączeniu będzie dobrze działać?

dzięki i pozdrawiam

Opublikowano

Masz Vanosa?

Nie będzie to działało

Raz że jest to 1V, a nie 5V

Dwa nowa jest to zwykła sonda, a ta co była w samochodzie jest tytanowa.

Opublikowano

tak mam vanosa

Czyli lipa, a może wie ktoś gdzie można kupić zamiennik w miarę tanio (albo używkę). U mnie chcą 7 stówek za nowy.

Jeszcze mam pytanko - gdzie jest bezpiecznik odpowiedzialny za grzałkę z sondy (taki mam błąd - coś z grzałką). Znam przypadek w seacie spalił się bezpiecznik odpowiedzialny za grzałkę w sondzie i wywalało błąd na kompie.

Opublikowano
Zobacz czy wychodzi napięcie z przekaźnika od ogrzewania sondy. Przekaźnik znajduje się obok komputera silnika, jest koloru pomarańczowego.
Opublikowano

jak dobrze pamietam :roll:

 

czarny - czarny (sygnał)

żółty - szary

czerwony - biały ( ma być + na kablu !!!)

biały - biały ( masowy ma byc - na kablu !!!)

 

z tym że temat sond przerabiałem... i niestety zamiennikowe lubią nie działać :duh: z racji tego że działają tylko tytanowe

ja mam sondę aktualnie z m52 ( e39 ) w silniku m50 w e34 - i dopiero ona pracuje prawidłowo

Opublikowano

ok w takim razie jeżeli ktoś ma na sprzedaż (w przystępnej cenie :D ) sondę pasującą do mojej buni to pisać.

dzięki wszystkim za info

pozdrawiam

 

a mieszkam w parczewie (miedzy lublinem i białą podlaską)

Opublikowano
a więc tak :( sonda wymieniona, auto na komputerze zero błędów a dalej szaleją obroty. Wcześniej skakały a teraz po odpaleniu od razu wchodzi na 1700obr/min i trzyma non stop bez względu na temp itd. Na rozgrzanym silniku to samo. Jakieś sugestie ? może ktoś miał tak w swoim aucie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.