Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A wiec tak jak w temacie stalem sie wlascicielem e30 touring i mam pare pytan co do niespodzianek jakie wraz z nia dostalem a wiec pytanie nr 1 przy hamowaniu stuka w pedal co to jest pytanie nr 2 po przegazowce i redukcji do 2 gasnie czy to przeplywomierz czy jakas inna niespodzianka?? ;p no i na benzynie nie ma mocy i dusi sie przy 5 k czasem idzie normalnie do odcinki i czy istnieje jakis uszczelniacz do maglownicy jak na razie to tyle bede pisal w miare wykrywania usterek dzieki za odp i prosze nie kierujcie do wyszukiwarki z gory dziekuje :)
Opublikowano
tak na gazie wkreca sie normalnie tyle ze jak polatam nia na 5-6 k biegi 3-4-5 zredukuje jej do 2 to gasnie a to jest problem - brak hebli i do tego stacyjka sie przycina ... mozna tam zalac wd 40 ?? bo juz rozrusznik dostal troszke po tyle przez cofanie kluczyka wiem ze pewnie ci co to czytaja pomysla ze kupilem trupa co sie sypie czy cos w tym stylu wiec prosze ew darujcie sobie takie uwagi Aha i jeszcze 1 da sie zdjac mise bez wyjmowania silnika ?? to prawda co pisza tu na forum ze to celownik :mrgreen:
Opublikowano

Witam

 

Stacyjkę Ci zregeneruje dobry ślusarz w punkcie dorabiania kluczy (niektóre zajmują się samochodami). Jaką misę chcesz ściągnąć?? Bo jak olejową, to oczywiście da się bez wyciągania silnika :mrgreen:

Co do hamulców, to pozostaje Ci się przyjrzeć klockom i tarczom oraz wymienić płyn hamulcowy (DOT4)

 

Silnik kiepsko chodzi i na gazie i na benzynie?? To znaczy, że coś jest nie tak z układem dolotowym (lewe powietrze, przepływomierz, zacinająca się przepustnica, czujnik położenia przepustnicy walnięty etc) lub układem zapłonowym (świece, kable, kopułka, palec, rzadko cewka).

 

Pozdrawiam

 

p.s. kupiłeś trupa :mrgreen:

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

...A ja będę niebawem sprzedawał swoje E30 325i Touring, który nie ma żadnego z tuch problemów. Silniczek chodzi bardzo ładnie, równo i cicho (jak na ten model), Auto ma zadbane wnętrze i właściwie to z bolączek jest tylko nie zawsze działający czujnik prędkości w dyfrze (jak się nagrzeje od asfaltu lub od jazdy to działa) i drobne małe rzeczy lakiernicze (odpryski itp.)..

 

Kurczę, skąd takie auta bierzecie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.