Skocz do zawartości

brak mocy-POMOCY !!!


Rado25

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.Jestem nowy na tym forum ale przeczytalem juz chyba wszystkie posty na temat,ktory mnie interesuje i nic a mianowicie kupilem beemke e30 320 benzynka ale auto nie ma mocy.odpala ladnie na benzynie jak i na gazie ale nie chce jechac.Wymienilem juz aparat zaplonowy,przewody wysokiego napiecia,palec rozdzielczy,kopulke aparatu,swiece zaplonowe i dalej nic.auto trafilo do mechanika i tak przeplywka ok katalizator jest pusty wiec wydech przepustowy,rozrzad sprawdzony i jest idealnie a auto jak nie jechalo tak nie jedzie.dodam jeszcze,ze na wolnych obrotach wkreca sie ladnie do konca ale nie do odcinki bo nie odcina tylko wkreca sie na maxa.sprzeglo tez jest ok bo wyczulbym padniete sprzeglo,tak wiec prosze wszystkich o jakies ciekawe porady moze ktos mial podobny problem i uda sie cos wymyslec.Pozdrawiam !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ciekawe?? hmm skoro przeplywka dobra, świece,kopułka itp nowe, silnik chodzi równo to brak mocy może być związany ze słabą kompresją. sprawdz cisnienie na garach bo może silnik jest już w stanie agonalnym. sprawdz szczelność układu dolotowego, może gdzieś ciągnąc lewizne. jak jest gaz, pewnie zwykły na śrubę to mogą też być wypalone gniazda zaworowe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie wydaje ze jak by były problemy z kompresja to by ciężko odpalał.

 

napisałeś że jak auto nie jechało tak nie jedzie. to bmka wcale się z miejsca nie rusza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Czemu, kompresja może być niższa o 2 stopnie. Odpalać bedzie normalnie ale zamiast 129 bedzie może ze 100km. Po za tym nie mamy info czy silnik chodzi równo czy szarpie wiec opisałem kilka problemów które mogą wystąpić. Gaz jest w aucie wiec warto wziąć pod uwagę wypalone zawory. Ale może się okazać ze to jakaś pierdółka ale autor postu musiałby dokłądnie opisać jak silnika zachowuje się na benzynie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tam drodzy koledzy,bylem u kolegi sprawdzic kompresje ale okazalo sie,ze ma za krotki manometr i nie siega do konca gniazda ale sprawdzilismi tak przytykajac szmata.efekt powinien byc taki,ze niedaloby sie utrzymac szmaty przytknietej do otworu swiecy a tu ledwo co fukalo.Tak wiec chyba brak kompresji.Co radzicie panowie czy szukac jakiegos silnika czy robic stary? A co do pracy silnika to na gazie troche rzuca obrotami-chyba zle wyregulowany,a na benzynie chodzi równo.dziwne bo pali na dotyk.no i czy musze szukac dokladnie takiego samego silnika czy inny 2.0 podejdzie pod ten komputer? Dzieki za posty i czekam na nastepne,Pozdrawiam Radek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz hajs na remont i ktoś zrobi Ci to dobrze, to masz pewność, że masz sprawny silnik, o fabrycznej mocy.Jak nie masz pewnego źródła, to możesz kupić też jakąś "kaplice"... Po mojemu wszycho zależy od kasy i możliwości jakimi dysponujesz.A co do ewentualnej przekładki na inny to polecam większy motorek, u mnie siedzi 3.5L i jest fajnie..nie wiem jaki masz komputer, ale koszta komputera przy zmianie silnika to chyba już nie stanowią : >

Pozdrawiam!

Jacek.

 

PS: Tyle rzeczy pozmieniałeś(wydane $) zanim sprawdziłeś kompresje.... : >

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy jak bedziesz robił ten remont silnika. czy kapitalny czy tylko wymienisz częśći odpowiedzialne za kompresję.

w kosiarce straciłem kompresja to wymieniłem 2 pierścionki za 50zł i kosiarka śmiga jak nowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no co? dałem przykład jak szybko zlikwidowałem brak kompresji i nie wydałem dużo. część mechaników którzy mówią że są strasznie zarobieni wymieni pierścionki i bedzie liczyc że kompresja będzie w książkowych normach.

 

a co do kosiarki. nie wiem czy 4 KM go zadowoli w bmce :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to znaczy, że nie che jechać?

1. silnik działa a nie w biegu samochodód stoi na miejscu?

2. samochód jedzie, ale nie przyśpiszenia / mocy

 

Jeśli 2, to chodzi o dolny zakres obrtów (tj do ok. 3 000) czy powyżej?

 

Jeśli dolny zakres (do 3000), to sprawdż jeszcze raz przepływomierz.

 

Jeśli powyżej 3000, to daj znać jak silnik się zachowuje - tzn. gasnie tzn. przestaje przyśpieszczać a wręcz efekt hamowania następuje?....

 

prosze o trochę informacji szczegółowej.

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.