Skocz do zawartości

nierówno pracujący silnik na wolnych obrotach


jar76ko

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam problem z moim E39 z silnikiem 3.0d 193KM na wolnych obrotach nierówno chodzi można powiedzieć szarpie. samochód oddałem do warsztatu tam na kompie stwierdzono że 1 wtrysk jest padnięty, wyjęto i sprawdzono wszystkie i 2 wymieniono na nowe ale problem nadal istnieje gdzie go szukać? może ktos miał podobny problem, prosze o podpowiedzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Może potencjometr pedału gazu? Należy zrobic szczegółową diagnozę.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
w moim przypadku był temu winien czujnik na listwie wymieniony i maszyna zasuwa jak kiedyś!!! dzieki za podpowiedzi..

gdzie kupiłeś owy czujnik zapodaj namiary no i ile trzeba zapłacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 9 miesięcy temu...
mam podobny problem wtryski wszystkie zregenerowalem czujnik na pompie wysokiego cisnienia wymieniony na nowy a ten na listwie hmmm... wydaje mi sie ze jest dobry ale ok zmienie jeszcze i ten czujnik :) jak tak dalej u mnie pojdzie nie bede mial juz co wymieniac.... :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam. Kolego u mnie był ten sam problem wymieniłem filtr odmy jakieś pół roku temu i od tamtej pory silnik pracuje równo. Zalecana wymiana tego filtra to podobno co druga wymiana oleju. Pozdrawiam!

 

 

A Odme wymieniales??tez mi falowaly obroty lecz od wymiany odmy narazie spokoj choc od wymiany zrobilem dopiero 700km.Ja mialem odme z z 99r czyli nigdy nie wymieniana.A jak kolega napisal wyzej zaleca sie wymiane co 2 czy 4 wymiane oleju wiec to byl absurd.Duzo ludzi tego nie wymienia , pozniej maja problemy i wymieniaja wszystko tylko nie to a w dieslu to wazna sprawa...odme warto wymienic....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z Toba kolego co prawda nie mam jej wymienionej ale teraz to zrobię. natomiast problem z szarpaniem rozwiązany :) Wcześniej musiałem zregenerowac dwa wtryski bo były słabsze i wymieniłem zawór ciśnienia na pompie - po tym po przejechaniu około 2000 km znów zaczęły się szarpania co się okazało....? nie wpiąłem zabezpieczenia na kostce która idzie do czujnika na listwie i sie poluzowała. Kostka prawidłowo wpieta i szarpania nie ma ;)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.