Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Jestem szczęśliwym (aktualnie raczej nieszczęśliwym) posiadaczem 735i z 1989. Problemy zaczęły się od zagotowania silnika a potem jego nierównomiernej pracy. Mechanik po "oględzinach" stwierdził problem z uszczelką pod głowicą. Uszczelkę wymienił, głowica poszła do kalibracji, złożył wszystko jak należy a silnik jak nierówno chodził tak było jeszcze gorzej. Na dwóch cylindrach jest za słaba kompresja ale mechanik bardzo nie wiedział jak się za to zabrać. Zaznaczam że to automat i ma gaz sekwencyjny.

Miał może ktoś z szanownych forumowiczów podobny problem? Może opłaca się kupić nowy silnik?

 

Jeszcze jedno pytanie. Czy możliwe jest przełożenie silnika mniejszego np. 3 litrowego?

 

Z góry dziękuje za pomoc.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

jesli trzasła uszczelka pod głowica to czemu odrazu nie kupiłes drugiego silnika to byłó by nwjprostzre rozwiazanie i sadze ze tansze niz naprawa uszczelki

 

przekladka na 3,0 jest jak najabardziej mozliwa bo wszystko jest to samo wystarczy tylko zmienic komputer od silnika i wszystko gra

Opublikowano
taki widocznie mechanik,albo taki stan glowicy,(splanowali nie sprawdzili reszty i [BAD]) najgorsze sa koszta niby oddajesz do kogos co sie niby na tymzna,zyjesz juz tym dniem kiedy mozesz odebrac a tu sie okazuje ze jeszcze jest gorzej,znam to z autopsji
fajne autko, tylko maly silnik")

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.