Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanownych kolegów-mam taki problem.

Jakiś tydzień temu pierwszy raz przepaliła mi się żarówka od pozycji po prawej stronie,wypiąłem ją ,zobaczyłem że okopcona to podjechałem do sklepu i kupiłem 3 nowe sztuki.Wpiąłem z powrotem,zobaczyłem że świeci i zacząłem dalej jeździć.

Następnego dnia znowu ta strona jest przepalona,ale już trochę stopiona była ta plastikowa rurka w której ona siedzi.

Wymieniłem jeszcze raz i okazało się że po przejechaniu 25 km już znowu nie świeciła.

Ma ktoś jakiś pomysł czym to jest spowodowane i czy da się coś z trym zrobić?

Za wszelkie sugestie serdecznie dziękuję.

_____

Poprawiłem tytuł. Przeczytaj to: viewtopic.php?f=68&t=120678 Zapoznaj się też z regulaminem i naucz korzystania z wyszukiwarki! Następnym razem będzie ostrzeżenie! /mattiss

Opublikowano
Możesz sprawdzić miernikiem napięcie na tej żarówce np przy dodawaniu gazu itp, ale skąd miało by się tam wziąć więcej niż 12-14V :?: :idea:
Opublikowano
przeczyść porządnie styki, prawdopodobnie jest słaby kontakt i zaczyna "spawać" (iskrzyć) a żarówki tego nie lubią
kultura jazdy na miare gwiazdy ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.