Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

panowie- zchipowalem auto i jestem zadowolony ale-

podczas przyspieszania gdy nie mam pedalu gazu w podlodze a np w polowie to od 3 biegu i okolo 2,500-3000 obrotow auto zachowuje sie jakbym odjal gaz na sekunde, dwie tzn zwalnia jakby i dopiero wduszenie pedalu gazu w podloge powoduje jednostajne przyspieszanie bez "wachniec".

Przed "chipem" tego nie bylo... chodzil rownowmiernie w calym zakresie obrotow.

Jakies pomysly na to przytkanie ?- Nowe Turbo mam wiec to nie to.

http://img830.imageshack.us/img830/7513/epson004.jpg

Opublikowano
A nie masz wrażenia, że Twój przebieg momentu wskazuje trochę na takie zachowanie? Mocno pofalowany jest. Wprawdzie nie są to jakieś koszmarne piki, które od razu rzucałyby się w oczy, ale rzadko się widuje tak nierówne wykresy. Może to to...
Opublikowano

mam auto bez chipowania i amam wrażenie, że raz na jakiś czas dzieje sie u mnie podobnie. Przy zmianie biegu i przy mocniejszym wciśnieciu gazy mam wrażenie jakby chwile musial pomyśleć i dopiero zaczyna przyspieszać.

 

Kiedyś wydawało mi sie, ze ma to związek z temperaturą, jak jest np bardzo gorąco ale przekonałem sie, że jednak nie. po prost raz na jakiś czas włacza mu sie tryb lekka zwłoka i nie zalez to od temparatury. Mysle, ze nie ma to też zwiazku z turbo bo mam nowe od 2 kkm i problem też czasem sie pojawia.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
od razu zaznacze, ze o BMW wiem bardzo niewiele, wiec moge sie mylic, ale takie "zwisy","zamułki" raz na jakis czas to zazwyczaj objaw zawieszajacego sie EGR-u.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

odswierze temat bo moze komus sie przyda-

bylem z ponowna wizyta w GoodHoope gdzie p.Mariusz pojezdzil ze mna autem z kompem wpietym do gniazda i co sie okazalo-

Problemem byl zbyt wysoki przepłw powietrza w stosunku do zakładanego. Już w serii.

Kiedy dostał modyfikacji, wysze ciśnienie doładowania etc... ten przepływ się jeszcze zwięszył, przez co sterownik chciał go zdławiać zaworem recyrkulacji spalin.

Kiedy udawało mu się, popuszczał. Potem znów itd...

Nie działo się to przy pełnym obciążeniu, bo przy pełnym recyrkulator nie pracuje.

Pewnie adaptacja przepływki by pomogła, ale tylko ASO.

Zostal podniesiony zakładany przepływ powietrza dla średniego zakresu obciążenia i pomoglo,-

nowy program, hamownia i wyplulo 195 ps, 408 Nm.

jeśli nawet kiedyś przepływka osłabnie, lub ktoś ją adaptuje, nic złego się nie stanie.

Ciągle jeszcze zakładany przepływ jest dużo niższy niż zmierzony. WIęc ma spore pole tolerancji.

Za kilkugodzinna walke z w/wymienionym problemem i uporaniem sie z tym- p.Mariusz nie wzial ani grosza-

za programu jestem zadowolony w 100% i polecam firme Goodhoope :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.