Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam BMW 320i i i mam problem z motorem jak na zimnym silniku jadę to czuć ze ciągnie ale jak już złapie jakaś tam niewielka temperaturę to już mocy niema i strasznie mi drży jak stoi na biegu jałowym ale ma to ona np w ciągu 3 minut 3 razy i to trwa za każdym razem taki sam czas normalnie jak z zegarkiem liczyć... np drży i przestaje i tak coś około 45 sekund :( błąd sondy był kopiłem 2 w oryginale i wymieniłem ale nadal błąd sondy ale sondę wyrzuci błąd wtedy gdy zaczyna się dławić i po chwili znowu przestaje i jest ok... co może być??
Opublikowano

błąd sondy potrafi wyskoczyć z innego powodu niż sama sonda

radzę podłączyć się pod dobrego kompa i sprawdzić działanie czujników podczas pracy silnika

tzw. live data

Opublikowano

Witam

 

Błąd sondy mówi, że jest zła mieszanka, złe spalanie. Co za tym idzie należy przyjrzeć się nie tylko sondom, ale i całemu układowi dolotowemu, oraz układowi zapłonowemu i w szczególności świecom! Generalnie wszystko co wpływa na skład mieszanki i jej spalanie.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Sprawdź pompke paliwa i filtr. Ja miałem ciągle błędy bo ciśnienie nie szło na wtryski jak należy i nawet miałem błąd przepływki. Przeczyść układ paliwowy i zajrzyj do baku. jestem pewien na 90 proc że to wina tego. Silnik chodził jak chciał,drżał itp. :cool2:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
no tak ale świece wymienilem na nowe i cewki czyli pozostaje zmienna faza rozrzadu a moze łańcuch wyciagniety??
Opublikowano
no tak ale świece wymienilem na nowe i cewki czyli pozostaje zmienna faza rozrzadu a moze łańcuch wyciagniety??

O czym ty rozmawiasz ??

masz blad mieszanki nie vanosa :!: Sprawdzic pompe paliwa i wtryski zmienic filtr paliwa i ponownie test komputerem

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
czy ty rozumiesz ze mi kopa na zimnym ma paliwo ze zbiornika idzie aż za dużo chodzi dobrze a jak sie troche rozgrzeje to kuleje czyli cos go dlawi jest wtedy zmulony
Opublikowano
Ja borykam się z podobnym problemem. Jutro jade na wycięcie kata bo mi przeglądu nie chciało przejść ale po znajomości poszło. Mam masakre jeśli chodzi o emisje. Jutro wycinamy i wstawiam jakiś tłumik zamiast tych badziewi i zobaczę jak będzie chodziła.Mam nadzieje że się poprawi. Dam znać
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
No i pozbyłem się kata. Wspawałem rure w miejsce kata. Chodzi głośniej....i ładnie się zbiera.O dziwo jak słucham wydechu to teraz równo sobie buczy ,ale jak jej w palnik daje to się głuche babcie odwracają na ryk silnika :D. Generalnie jest lepiej ale i głośniej. Będę szukać jakiegoś małego tłumika by zniwelować pierdzenie jakby trzepoczącej blachy w rurze co mnie wnerwia nieziemsko. Ale radze przeprowadzić test na kata bo u mnie okazało sie pomocne....jednak nadal nie jestem zadowolony.Zaczynam się godzić z myślą że mam padnięty silnik. ...ale co tam będzie drugi :cool2:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
No chyba tak musze zrobić .Bo nigdy się nie dowiem, może po prostu może się przyzwyczaiłem do ciągu i tej mocy :D
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
o to też będę musiał się zająć katem... a czemu od razu masz padnięty motor?? mój na zimnym ma zje...sta moc ale ja ciepłym już hu..a muli i strasznie nim drży na biegu jałowym wiecie o co chodzi??
Opublikowano
NO bo nie moge juz od pół roku dojść oco chodzi. Wymieniałem wszystko doskownie.Na zimnym świetnie ciągnie a na ciepłym,już nie tak samo. Jeszcze został ECU. a mam siemensa,ale tego zastąpie boschem l
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
o to też będę musiał się zająć katem... a czemu od razu masz padnięty motor?? mój na zimnym ma zje...sta moc ale ja ciepłym już hu..a muli i strasznie nim drży na biegu jałowym wiecie o co chodzi??

 

Kolego sprawdź wpierw świece i cewki. Wystarczy że jedna ma przebicia i będzie lipa.Radze także zbadać kompresje :cool2:

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
a czujnik temperatury co daje sygnał do kompa sprawdzony?

 

Jak mówie że wszystko wymieniałem to wszystko :P

 

Został komputer. Jest jeszcze jedna sprawa ale to ostateczność. Jak kupiłem autko to nie zapytałem kolesia kiedy olej wymieniał. Jeździłem dość długo na tym oleju.Głupi byłem bo se skasowałem inspekcje i zapomniałem o tym. Jak daje buta to powyżej 3tyś dość głośno słysze wałki ale nie że stukają czy coś ale głośniej pracują. Oczywiście wymieniłem olej już kilka razy ale wydaje mi się że wlaśnie rozrząd ucierpiał i dlatego nie ma mocy jak należy.mam drugą głowice którą będę zakładać tylko splanuje i doszlifuje zawory. Jak badałem kompresje to wyszło mi że na 2,6 cylindrze mam o 2 bary mniej,nie sprawdziłem czy to przez niedomykające się zawory czy kompresja cierpi. Przed wymianą głowicy zrobię pomiar i będę wiedział na 100 proc. I tak silnik idzie na wymiane bo wkłądam m50b25 pod kompressor ale fajnie by było jeszcze opchnąć silnik jeżeli to wina głowicy.Definitywnie brak momentu obrotowego silnikowi bo moc ma na wyższych chyba że mi się wydaje :evil:

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.