Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich na forum. Nie wiem czy dobrze trafiłem bo jestem tutaj pierwszy raz ,ale mam taki problem z moim bmw e30 na jesień zamieniłem silniki z 1.8 m10 na m50b20 i ostatnio przy zjezdzaniu na podwórko do domu zgasł mi silnik chodzil na wolnych.Zdjąłem pokrywę zaworów i okazało się,że zerwało slizg lancuszka miedzy dwoma walkami i wciagnelo go pod lancuszek zauważyłem tez ze strzałki na obydwóch wałkach nie pokrywają się względem siebie, a takze ze szklanki od popychaczy sa ustawione w rownej pozycji. Moje pytanie jest takiego typu jakie jest prawdopodobieństwo ze pogielo zawory w glowicy a jak tak to jaki moze byc koszt naprawy.
Opublikowano
Muszę Cię zasmucić... na pewno kilka zaworów do wymiany jeżeli nie wszystkie. prowadnice pewnie szlag trafił a na tłokach będziesz miał odbitki... szkoda kasy na remont lepiej poszukaj dobrej motorowni...
Opublikowano
dokładnie jak kolega wyżej pisze.Szukaj lepiej drugiego silnika i koniecznie z udokumentowanym przebiegiem bo Twój musiał mieć już konkretnie nastukane km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.