Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich! prosze o pomoc. bylem wczoraj u znajomego na kompie bo auto pali mi w miescie 18-20l gazu. myslalem ze to sondy umarly ale po podlaczeniu bylo widac ze pracuja. w sumie to nie wykazalo zadnych bledow. oto kilka zrzutow z tego co pokazalo sie po podlaczeniu do kompa

http://images50.fotosik.pl/323/1b27dfb591bee8cdmed.jpg

http://images45.fotosik.pl/323/4081f209a0eefd2dmed.jpg

http://images37.fotosik.pl/318/277aa97f80f08cdamed.jpg

sa to wykresy podczas pracy auta na gazie. moje auto to e39 523i 2.5 170km 98r

nie wiem czy to wazne ale zwroccie uwage ze na pierwszym obrazku sa dwie pozycje na minusie a na trzecim obrazku przy trzech pozycjach sa minusy. moze ktos z was potrafi cos z tego odczytac

Opublikowano
a to lewe powietrze na co zle wplywa i czym sie objawuje?? bo u mnie silnik chodzi rowno, nie wiem jak z osiagami (czy nie jest zamulona) bo nie mam jakiejs innej 523i zeby stanac i sie "zmierzyc" ale wydaje mi sie dobrze sie zbiera
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
kolego a jak u Ciebie z odchyleniami podczas pracy cylindrów chodzi mi o zdjęcie gdzie masz wykresy engine roughness jak masz wolne obroty to na tych cylindrach gdzie masz na rysunku wratości 0 utrzymują sie cały czas ? a te pozostałe jakie mają odchylenia w stosunku od zera ?
Opublikowano

no ja kompletnie nie znam sie na tym programie. jak bylem u tego znajomego to mowil ze wszystko jest ok.

 

ps wydaje mi sie ze jesli cos byloby nie tak to bylyby jakies wykrzykniki przy wartosciach obok tych zielonych kresek

Opublikowano
napisz mi dokladnie gdzie i na co mam zwrocic uwage to przy najblizszej okazji to zrobie (tylko pisz dokladnie bo ja nic nie kumam z z tych zielonych kresek)
Opublikowano
Chodzi o wykres engine roughness i tam masz jak pracują cylindry, zwróc uwage czy te wartości co mają zero pozostają w tej wartości (przy pracy na biegu jałowym) a te co nie mają zero ile sie odchylają od zera czy dużo odbiegają od zera
Opublikowano

Ustaw dobrze gaz.Na małych obciążeniach masz mieszankę za bogatą a na dużym obciążeniu silnika za ubogą.

Wartości korekcji 10-15 są w normie.Jak jest więcej jak u ciebie może trochę odbijać się na pracy silnika.

Z parametrami roughness na gazie nie będzie idelanie ponieważ wtryski gazowe to nie wtryski benzynowe.

Nie są niestety tak dokładne i stabilne jak benzynowe.

Opublikowano
Ustaw dobrze gaz.Na małych obciążeniach masz mieszankę za bogatą a na dużym obciążeniu silnika za ubogą.

to jest jakos do odczytania z tych wykreow??? chodzi mi o to ze jak podjade do gazownikow to zebym wiedzial co mam mowic

Opublikowano
Ustaw dobrze gaz.Na małych obciążeniach masz mieszankę za bogatą a na dużym obciążeniu silnika za ubogą.

Wartości korekcji 10-15 są w normie.Jak jest więcej jak u ciebie może trochę odbijać się na pracy silnika.

Z parametrami roughness na gazie nie będzie idelanie ponieważ wtryski gazowe to nie wtryski benzynowe.

Nie są niestety tak dokładne i stabilne jak benzynowe.

Aguire a te wartości roughness mogą oscylowac od wartości zera również w zależności od stanu cewek jak i świec... wiec chyba też można wziac to pod uwage

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.