Skocz do zawartości

Brak Smarowania Wałka?


Misiak1.8

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Witam ponownie panowie mam mały problem ponieważ silnik stuka dalej po wymianie wałka i popychaczy (temat poruszany wcześniej) lecz teraz okazało się że gdzieś tam wałek nie jest dosmarowywany i tu rodzi się moje pytanie co smaruje wałek i jak sobie z tym poradzić czy dam rade sam ? i jeszcze małe pytanko bo jak nie poradzę ani mój mechanik sobie z tym silnikiem to pewnie czeka mnie wymiana polećcie jakies dobre silniki kóte pasowały by do e30 z 90 1.8m40 roku jak naj bardziej bezawaryjne m42? m43? i z kórymi było by najmniej kłopotu z wsadzeniem :) Dziękuje za odpowiedzi.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jakiej podstawie stwierdzasz, że wałek jest niedosmarowany?? Popychacze wymieniałeś, bo coś kojarzę, że dźwigienki tak, ale popychacze nie...???

Wałek smaruję magistrala olejowa widoczna po ściągnięciu pokrywy zaworów (cienka rurka z dziurkami biegnąca wzdłuż wałka). Ma ona bardzo małe kanaliki, dlatego zaleca się jej przeczyszczenie lub wymianę przy ingerencji w głowicę.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze to zmień mechanika bo to [BAD] nie mechanik jak nie umie rozwiązać problemu.A po drugie najczęściej klepią popychacze.Zmieniałeś na nowe czy używane?Wyjmijcie magistrale i dokładnie wymyjcie w benzynie po czym sprawdzcie jej drożność.A może silnik stuka na panewce?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Wymieniłem wałek i dźwigienki (ciągle mylą sie mi z popychaczami) i samochodzik działał 2 tygodnie idelanie i nagle znowu zaczoł się odcinać przy 5 tys i klekotać tylko tym razem od 1.5 obrotów mechanik powiedział że tak musi być ze gdzieś wałek nie jest dosmarowywany i ze niema co poprawiać fabryki tylko jeździć ... no i jeżdżę bo co mam zrobić ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie miałem zmienianych pastylek a wałek i dźwigienki nowe wałek 500 zł a dźwigienki 48 zł jedna to chyba dobre a popychaczy nie wymieniałem bo silnik działał dobrze po wymianie tego właka i dźwigienek i dlatego pomyślałem ze nie tzreba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wymień popychacze, które z reguły są największym winowajcą. Bo dźwigienki to winowajca drugorzędowy.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak.Pastylki trzeba także wymienić z tego względu iż one także mają wpływ na prace silnika(regulują wychylenie dźwigienek).A z tego co piszesz to objaw ewidentnie wskazuje na popychacze.Można jeszcze wyciągnąć je wymoczyć w nafcie po czym wrzucić do świeżego oleju najlepiej takiego jak masz w silniku(także potrzymać jakiś czas).Czasem pomaga,ale nie zawsze.Najlepsza jednak wymiana
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.