Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powoli przymierzam sie do kupna 7. Caly czas szukalem e32 z tego wzgledu ze ma ograniczone srodki na zakup... jednak wpadlo mi troche dodatkowej gotowki i stac mnie na kupno e38 94-95r.

Moje pytanie dotyczy kosztow utrzymania jednego i drugiego... jak ksztaltuja sie ceny czesci w ASO i zamieninki ?

Opublikowano

Ja mam E32 a mój ojciec E38 :)

Ja mam silnik 5000ccm a ojciec 2800ccm z całą odpowiedzialnością mówię ze w codziennym użytkowaniu moje auto jest droższe od auta mojego ojca. No ale wiadomo prawie 2 razy taki silnik :)

Ale co do części to nie widzę różnicy w cenie. Weź też pod uwagę że E38 będzie nowszym samochodem co też teoretycznie przynajmniej mniej się będzie psuło ;)

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
zarowno e32 jak i e38 bym kupowal z silnikiem V8 3.0 lub 4.0 to juz mi duzej roznicy nie robi... wiec patrzac na spalanie to koszt przejechania 100km w zasadzie taki sam... bardziej chodzilo mi o koszty materialow eksploatacyjnych itp...
Opublikowano

Z doświadczenia wiem że e-32 jest tańsze w utrzymaniu .Może się będzie częściej coś działo (drobiazgi) ale koszty są małe i dostępność części używanych jest bardzo duża .Natomiast do e-38 jeszcze są w cenie .

No i atrakcyjność dla złodzieji.

A ja mam 730 ponżej link.

Opublikowano
NIKI - nie zgadzam sie z Toba. Porownajac ze soba E32 i E38 z takimi samymi silnikami (bo tylko takie prownanie ma sens) - E32 jest duzo tansze w utrzymaniu. Owszem... koszty naprawy silnika podobne, ale koszty elementow zawieszenia, ukladu hamulcowego, elektryki/elektroniki, elementy wnetrza sa duzo tansze w E32. Dla przykladu powiem, ze wahacz dolny do E32 kosztuje ok. 350 PLN a tej samej firmy do E38 kosztuke juz 550 PLN. Reszta elementow podobnie.

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano
Części do E38 są droższe. Po za tym szukaj wersji bez S EDC, bo amorki z tym systemem są bardzo drogie. Ja posiadam ten system i jak narazie moje amorki są w świetnym stanie, ale jak sobie pomyślę o wymianie za X czasu, to mój portfel jęczy. :wink:
http://img426.imageshack.us/img426/2232/bmwsiga7ar.jpg
Opublikowano

kaktooz nie masz się czego obawiać.

Też posiadam EDC auto mam dużo straszę i żadnego problemu jak dotąd nie mam ;)

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
No słyszałem opinie, że amorki z EDC są żywotniejsze... Na razie głęboko w to wierze :D
http://img426.imageshack.us/img426/2232/bmwsiga7ar.jpg
Opublikowano

Zawsze potem można wsadzić "amory" bez tego wynalazku.

Ja bym z pewnie tak zrobił chociaż z drugiej strony bardzo nie lubię jak cos mam w samochodzie a nie działa.

No ale z całego tego wynalazku użyłem raz i to tylko po to żeby zobaczyć jak to działa :D

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.