Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki objaw, że przy niskich obrotach <2tyś/min na 2 i 3 biegu samochód nie chce jechać a spod maski wydobywa się dość głośny szum, kiedy ustępuje nagle odzyskuje moc. Mój mechanik stwierdził że to wynik złego paliwa i mieszanka zbyt wcześnie się spala (spalanie stukowe) tankuje tylko na markowych stacjach i to Pb 98!!!! a dodam ze ten silnik m20b20 powinien jeździć na Pb95 Surprised oczywiście na 95 jest jeszcze gorzej. Trochę mnie to wkur...a, bo często skręcając w wąską uliczkę na drugim biegu nie moge dodać ostrzej gazu, no i kwestia szkodliwości takiego spalania dla silnika!!

 

Ktoś wie jak temu zapobiec??? please help

Teraz mam tylko wspomnienia..... http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=19333
Opublikowano
aha dodam jeszcze, że czasami mam problem z odpaleniem :cry2: nie ma związku kiedy, czasem pali od kopa, a czasem trzeba rzęzić po kilka razy. Dzisiaj zamontowałem chipa który zwiększył mi obroty na jałowym i kilka razy odpalił od razu, co mnie bardzo ucieszyło, jednak chwile temu miałem spory kłopot z zapaleniem :mad2: tak więc znów to samo....
Teraz mam tylko wspomnienia..... http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=19333
Opublikowano

zawory masz wyregulowane ...??? a to ze b20 nie jedzie od 2-3 tys to norma przeciez Nm ma malo i wysoko - przy 4200 o ile dobrze pamietam.

 

A to odpalanie to wlasnie albo zle wyregulowane zaworki albo przyjrzyj sie czujnikowi temp silnika. W obudowie termostatu masz dwa - jeden do czujnika a drugi do kompa - i wlasnie temu drugiemu sie przyjrzyj.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

Zawory były regulowane 2 tyś km temu, a pozatym miałem wymienianą całą głowicę i nic to w pracy silnika nie zmieniło.

Wiem ze moment jest wysoko i z dołu nie ciągnie, ale np: jak stoje w korku czy skręcam w wąską uliczkę na 2-ce to tak się dzieje

Co do odpalania - termostat jest nowy i naprawde nie ma reguły czy jest ciepły czy zimny! po założeniu chipa nagle zaczął palić od tzw. kopa - nawet nie było słychać rozrusznika i tak z 8 razy a potem znowu musiałem rzędzić dobre 2 minuty zanim zaskoczył.

 

Zacznę chyba od wymiany świec i przyjrze się kablom i kopułce i zobaczymy co to da.

 

A co do spalania detonacyjnego, to nie wiem :( jak mechanik doradził mi lać 98' to na początku objaw trochę ustąpił ale nie zniknął całkowicie. jeżdże tak już pół roku i jest znowu coraz gorzej a tankuje zawsze na tej samej stacji!!!

 

Czy to może być coś z czyjnikiem sp. stukowego??

Teraz mam tylko wspomnienia..... http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=19333

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.